Θα κάνετε log in στον λογαριασμό σας στο paypal και θα μπείτε στο "tab" που λέει resolution center. Εκεί έχει την επιλογή dispute a transaction. Θα διαλέξετε τη συγκεκριμένη συναλλαγή και θα γράψετε τον λόγο πχ "didn't receive the item".
Κατόπιν το paypal θα καλέσει τον πωλητή να επιδείξει απόδειξη ότι το το έχει στείλει. Αν δεν μπορέσει να παράσχει τ΄τοια απόδειξη τότε το paypal θα αποφασίσει υπέρ σας και θα σας επιστρέψει τα χρήματα.
Ελπίζω όλα να σας πάνε καλά.
ΥΓ. Αν δεν κάνω λάθος το περιθώριο για να κάνεις dispute είναι 45 ημέρες από την πληρωμή.