imagenes gratis
Glashütte Original Welcomes 26 New Apprentices
At the company's own Alfred Helwig School of Watchmaking, twenty-two young people will learn the craft of watchmaking, and four will be trained as toolmakers. With the new arrivals the Saxon manufactory currently has 80 apprentices in training, which makes it the largest of the training institutes based in Glashütte.
This is one of the ways in which Glashütte Original is preparing to meet growing demand for its exclusive timepieces.
The future watchmakers are about to begin an intensive three-year period of training; the apprentice toolmakers can expect to study for three and a half years.
In order to accommodate the students, who come from all over Germany and now number more than 80, the capacity of the school was expanded last year by two new classrooms. The modern, well-equipped rooms are located on two floors in the school: with excellent teaching and learning conditions they offer the best possible conditions for a successful education of the highest quality.
imagenes gratisimagΕδώ είναι το φυτώριο. Δεν σπουδάζουν όλοι Γιατροί, Μηχανικοί, Δικηγόροι. Σπουδάζουν μέσα στην βιομηχανία, και γίνονται τα μέσα στελέχη των εταιριών. Εχουμε τέτοιο στην Ελλάδα ? Εχουμε μυαλό ? Εχουμε βιομηχανία ? Φάμπρικες ?
Το βίωσα προσωπικά, όταν έπιασα δουλειά σε μια εταιρία που είχε εξιδικευμένες απαιτήσεις βιομηχανικών γνώσεων στην αγγελία. Τις πληρούσα ΠΛΗΡΩΣ. Και πήγα. Και με πήρανε.
Ευχαριστώ Μετά τα πρώτα, με στέλνουν 15 ημέρες στην Γερμανία για την εκπαίδευση, και ο Δ/ντης εκεί φώναξε έναν τύπο, τον Rudolf, και με παρέδωσε.
Ο Rudolf ήταν επικεφαλής και υπεύθυνος της εκπαίδευσης των τεχνικών του κλάδου. Εργάτης, μηχανικός , εφαρμοστής, που είχε φθάσει σε αυτό το επίπεδο, γύρω στα 50 τότε, μετά από 35 χρόνια εργασίας στην βαριά βιομηχανία, και σχολεία εκπαίδευσης, στα υλικά, μηχανήματα, τόρνους και MIG - TIG.
Αραγε επιβίωσε μετά στα CAD, CAM κλπ ? Μετά από μία εβδομάδα διαπίστευσης, με επέστρεψε ( ..... .οχι ως ληγμένο
) με επαίνους.
Α
πό το ΜΙΤ να ήσουν με Διδακτορικό, αν δεν έλεγε ΝΑΙ ο Rudolf , πήγαινες σπίτι σου.
Εγώ τότε ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ την διαδικασία και την σπουδαιότητά της , δεν ήταν γνωστό στην Ελλάδα, ήμουν ο πρώτος που προσελάμβαναν στην Ελλάδα. Οταν έμαθα αργότερα την βαρύτητα της πιστοποίησης , και της γνώμης του Rudolf
ΠΑΓΩΣΑ. Απλώς με έσωσε το γεγονός ότι είχα πολύ εμπειρία, ήμουν εργατικός, ήμουν ψείρας, και όταν απάντησα στην αγγελία δεν έλεγα ψέματα. ( ως συνήθως όλοι δηλαδή
)
Σε αυτήν την φωτό, η αίθουσα εκπαίδευσης , metrology, όπου οι μαθητές κάνουν εφαρμογή / πρακτική εργαλείων, σφήνες, χελιδονο-ουρές, μετρήσεις με παχύμετρα, μικρόμετρα , γράφτες, θα βιδώσουν, θα λιμάρουν, θα εφαρμόσουν κομμάτια, που θα φτιάξουν βάσει σχεδίου, κλπ. που έχει φτιάξει η προηγούμενη τάξη.
Τα κοριτσάκια ΑΒΑΦΑ, χωρίς γάντια ( απαγορεύεται ), λιμάρουν, εφαρμόζουν, ..........ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ. Και δεν είναι στημένη, φαίνεται πως κρατάνε την λίμα και την εφαρμογή.
Τα δικά μας ( ντρέπομαι ....
), στην καφετέρια, μακιγιαζ, μανικιούρ, τατουάζ , ξανθές, χειρίστριες καλαμακίου φραπέ.
Α, ρε Ελλάδα. Πως μας κατάντησαν έτσι οι ηγήτορες. Ουτε για υπάλληλοι δεν κάνουμε.