καλημερα,φυσικα αν θες οντως εχω την απορια να δω την απαντηση τους.το ποια μοντελα δηλαδη αφορουν στο οτι η casio ειπε πως ειναι κατ/να.
και για να το τονισω αλλο κατ/να και αλλο δεν εχω στοκ και θα το φερω σε εναν μηνα.δηλαδη με ποσα αντ/κα θεωρεις εσυ οτι μπορει να δεσμευτει μια εταιρεια που στο κατω κατω δεν ζηταει καν προκαταβολη για αυτα που φερνει ουτε για τις εργασιες που κανει?και αν εσυ εν τελει δεν θες πχ ενα μπρασελε των 120,00 τι θα το κανουν?φιλικα παντα
Μιλάμε για ένα λουράκι των 15 ευρώ ....
Για ένα ρολόι των 215 ευρώ που πουλούσαν μέχρι και 1-2 χρόνια πριν ...
Τελείως αβάσιμο επιχείρημα λοιπόν όσον αφορά το μπρασελε των 120 ευρώ...
Όταν λοιπόν τους ρώτησα για το λουράκι μου είπαν : έχει καταργηθεί από την κασιο ...
Αφήνουμε λοιπόν τα υπόλοιπα θέματα. Ας ασχοληθούμε με αυτό .
Όταν τους ρώτησα " και εγώ τι κάμω τώρα ?
Μου απάντησαν " δεν φταίμε εμείς η κασιο φταίει.."
Στέλνω χεστηρι στην κασιο ευγενικό πάντα ...
Αναθέτουν το πρόβλημα μου σε επίπεδο αντιμετώπισης 2 .
Μου απάντησαν το εξής .
" Dear Mr. D
We apologize for this situation. Unfortunately there was an internal misunderstanding regarding the spare parts availability .
We recommend you to contact our service partner "ElmiSystems" in Athens. If they don't have the needed spare parts on stock, they can order them from us."
Η απάντηση ήρθε από κασιο αφού στείλανε χεστηρι στην ελμι ..
Η ελμι μου ζήτησε συγνωμη για την παρεξήγηση
Και ο κ.Νίκος έβγαζε αφρούς γιατί προχώρησα το θέμα ...
Και τέλος όταν ολόκληρη αντιπροσωπεία δεν έχει ΜΙΑ βίδα από ένα μοντέλο όπως το prw2500
Μια βίδα ....
Τότε .......
Απλά σταμάτησα να ασχολούμαι .
Φιλικα ένας κασιοπληκτος ,όπως μου είπε και η απογοητευμένη ρεσεψιονιστ...που εκτός άλλων μου έλεγε " πες τα πες τα..."