Κάνουν αντικατασταση ?
ειλικρινά δεν έχω ιδέα. πάντως πιστεύω ότι σε αυτήν την κατηγορίας τιμής αλλά και g shock κατηγορίας,αν προκύπτει εντός εγγύησης υγρασίας εντός του ρολογιού χωρίς να υπάρχουν σημάδια κακομεταχείρισης,έπρεπε η εγγύηση να ανανεωθεί στα δυο χρόνια πάλι.
φαντάσου να προέκυπτε κάτι λίγες μέρες πριν λήξει η εγγύηση.
πάντως στις επικοινωνίες που είχα με την αντιπροσωπεία μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη και προθυμία.
Θα πάς εκεί, και μέσα στα ολα, θα πείς ".........στα φόρουμ που συμμετέχω, ανέφερα το γεγονός, και όλοι έπεσαν πάνω μου λέγοντας ότι η εξέταση και ανάλυση του συγκεκριμένου ως έχει,
πριν το αγγίξει άλλος, προφανώς ενδιαφέρει την κατασκευάστρια για να ελέγξουν που είναι το λάθος στην γραμμή παραγωγής, και να ταυτίσουν από τα κωδικά ( ιχνηλασιμότητα ) αν έχουν υπάρξει και άλλα στην σειρά.
Γιατί και τα άλλα προβλήματα που είχε, δείχνουν ότι κάτι έχει πάει λάθος. Και η αντικατάσταση γίνεται, για να πάρουν το "βλαμένο".
Περιμένουν δε όλοι την απάντησή σας, για να επικοινωνήσουν το γεγονός και στα μέλη τους αλλά και στην κεντρική Casio, σαν ενημέρωση customers serviced-response, κλπ. αποστολή στα κεντρικά, για τον ανωτέρω λόγο.
Πιστοί πελάτες είμαστε, να βοηθήσουμε θέλουμε".