Να πω βεβαια οτι σα χομπιστες, μας συμφερει η ποικιλια και η σεδιαστικη τολμη των λοιπων εταιρειων, καθως κι οτι υπαρχει και αμεση διαθεσιμοτητα ΚΑΙ δυνατοτητες εκπτωσης.
Το χω ξαναπει, ουτε μεγαλομετοχοι του "φιλανθρωπικου ιδρυματος" ειμαστε, ουτε κληρονομοι του Mr Wilsdorf!
Για την εταιρεια ειναι εξαιρετικα επικερδες αυτο το μοντελο που χει φτιαξει, για τυος καταναλωτες οχι. Τιμες στο Θεο, διαθεσιμοτητα 0, "περιεργες" πρακτικες , σχεδιαστικη στασιμοτητα. ΚΑι μ ολα αυτα, συμπαρασυρει (λογω ηγεμονικης θεσης) κι αλλες μαρκες και την παταμε εν τελει οι καταναλωτες.