Και εγω εχω αναφερθει ξανα στο παρελθον σε αυτο το ζητημα.
Το οποιο θεμα ΔΕΝ ειναι η ρλξ ή η οποια πολιτικη της ( marketing), officialy - επισημα, αν θελετε, το προβλημα ( ή η επιτυχια για την ιδια τη φιρμα) ειναι οτι υπαρχουν καταναλωτες/ αγοραστες που ειναι διατεθειμενοι να αγορασουν το προιον ΠΙΟ ακριβα απο την τιμη του.
Αυτο και μονο λεει ολλα αν το αποκωδικοποιησει καποιος.
Απο αυτη την οπτικη, τα πραγματα ειναι ιδιαιτερα απλα.
Αφου υπαρχουν καταναλωτες που δινουν για ενα προιον τοσα χρηματα- αυτο θα πουληθει εκει.
Οσο υπαρχουν ανθρωποι που θα δινουν καπελο, αυτο μια χαρα θα υπαρχει και θα αυξανεται.
Τοσο απλα ειναι.
Και υπαρχουν εικασιες, οτι κσι η θυγατρικη εταιρεια θα κινηθει σε αυτα τα χναρια, ξαφνικα καοοια tudor δεν υπαρχουν σε αποθεμα, ενω η προσφερομενη εκπτωση μειωνεται ή μηδενιζεται σιγα σιγα