Για τις τιμές που αναφέρθηκε παραπάνω.
Σαν απλός παρατηρητής και όχι ενεργός αγοραστής βλέπω και εγώ στο chrono24 ότι σαν αίσθηση υπάρχει όντως μια κάμψη.
Βρίσκεις πλέον και από καταστήματα όχι μόνο από ιδιώτες μοντέλα σχετικα σύγχρονα σε τετραψήφια πλέον νούμερα.
Και αν μπείτε και στην διακύμανση τιμής σε διαφορετικά μοντέλα σε όλα σχεδόν το τελευταίο εξάμηνο δείχνει μια μείωση της τάξης του 10-20%. Από 10.5 πχ μέσος όρος τιμής πλέον το έχει στο 9 στο Χ μοντέλο. Και είναι μια συνηθισμένη εικόνα σχεδόν σε όλα τα γήινα μοντέλα που ούτως η άλλως έχεις και μεγάλο δείγμα το chrono.
Για μένα είναι και λογικό. Είχε παραγίνει αυτή η ιστορία. Άλλοι θα χάσουν (όσοι θέλουν να πουλήσουν τώρα) άλλοι θα κερδίσουν (όσοι αγοράσουν χαμηλά). Δεν ξέρω αν το είχε κάνει με κάποιον έντεχνο τρόπο η Rolex (τεχνητή έλλειψη. Μάρκετινγκ όπλα;) η αν έγινε με άλλες αιτίες αλά πραγματικά 4-5 χρόνια είχε γίνει κάτι εξωφρενικό. Εκτιμώ ότι θα γίνει μια κοιλιά για κάποιους μήνες και μετά θα υπάρξει μια σταθεροποίηση. Αλά θα δειξει. Είναι η αγορά ρόλεξ κάτι σαν τα κρυπτόνομισματα κάπου διαβασα και εν μέρει ισχύει στο μυαλό μου αυτό.
ΙΜΟ απλώς ακολουθήθηκε ο προαιώνιος κανόνας της αγοράς, από τους Φοίνικες, μέχρι τα ταξίδια στο διάστημα. Suppply - Demand.
Η "έλλειψη", ανέβασε τιμές, πολλοί έσπευσαν να πουλήσουν για να κονομήσουν, άλλοι για να αγοράσουν για να κονομήσουν....αργότερα, μαζεύτηκαν πολλά προς πώληση, και τώρα, οι εμπόροι, ξαφορτώνουν, ΠΡΙΝ οι τιμές πάνε πιο κάτω από ότι αγόρασαν.
Μία φούσκα όπως τόσες άλλες, που φτάνει στο τωρινό της όριο, και κάπου πρέπει να εκτονωθεί.
Και επειδή τα προϊόντα έχουν κύκλους, και οι πελάτες θύματα υπάρχουν, θα αναμένουμε την επόμενη φούσκα, των νέων αγοραστών, ειτε από επιθυμία, είτε από προσμονή κέρδους, είτε από την σταθερή μόδα / κυνήγι ποιότητας - διάκρισης.
Το όνομα και η διαχρονική αναγνώριση, συν την ποιότητα, έλκουν.