Genius είναι ο Elon Musk, ήταν ο Albert Einstein, κλπ.
Όταν όμως κάποιος είναι ingenious τότε πέφτουμε στην κατηγορία αυτού που λέμε original, πρωτοποριακός, inventive, κλπ.
Το ανανεωμένο Ingenieur της IWC όμως δυστυχώς δεν θα το περιέγραφα ούτε ως ιδιοφυές, ούτε βέβαια ως πρωτοποριακό.
Μάλλον προς τα πίσω τα πάνε τα πράγματα - κανένα από τα μπρασελέ τους (σε διάφορα μοντέλα, όχι μόνο στο νέο Ingenieur) δεν είναι όπως σε άλλα ρολόγια, όπου ένας καρπός 7 1/2" θέλει αφαίρεση περίπου 2 links. Εδώ στην IWC το μπρασελέ είναι πλέον ίσα-ίσα και ιδιοκτήτης με καρπό άνω των 7 1/2" θα χρειαστεί να αγοράσει links, αν είναι δηλαδή δυνατόν.
Δεν φθάνει δηλαδή που το group ακριβαίνει πλέον τα JLC (για παράδειγμα) 3-4 φορές το χρόνο, τώρα βρήκαν νέο κόλπο και μείωσαν και τα links για να γλιτώσουν κόστος.
Αναφορικά με την εγγύηση, εδώ δεν παίρνει κανείς κρεβάτι απ'τον κυρ-Γιώργο στις Αχαρνές (μη γελάτε, έχω πάρει από εκεί, με τα πενηντάρηκα που τον πλήρωσα τα πέρναγε από το κούτελο σαν το Βέγγο στις ταινίες...) Τα IWC έχουν οκτώ χρόνια διεθνή εγγύηση. Διεθνής σημαίνει ακόμη και στη Βενεζουέλα η οποία τώρα βλέπω ότι ετοιμάζεται να εισβάλλει στην French Guiana.
Στο θέμα της έκπτωσης η IWC και το group γενικότερα είναι πλέον discount-agnostic. Δεν τους πολυενδιαφέρει και δεν ασχολούνται. Ίσως ναι αν κανείς κοιτά κάποιο από τα ρολόγια τους από εναπομείναντα authorized dealer, αλλά από μπουτίκ το μόνο που δίνουν είναι ένα "καλό δώρο" ήτοι δεύτερο ή τρίτο strap.
Να πούμε πέντε πράγματα για το σέρβις τώρα, με αφορμή την ανάρτηση του Ντίνου πιό πάνω αλλά και 2-3 μέλη που με έχουν ρωτήσει διότι σκέπτονται είτε να αγοράσουν ρολόϊ εδώ (το οποίο έχει αγοραστεί στο εξωτερικό) είτε να αγοράσουν ρολόϊ στο εξωτερικό.
Το θέμα λοιπόν είναι τί θα γίνει με το σέρβις του ρολογιού όταν χρειαστεί να φύγει Ελβετία ή Ιαπωνία, ή ό,τι άλλο. Αν θα υπάρξει πρόβλημα δηλαδή με το τελωνείο και με πιθανούς δασμούς στο δρόμο προς έξω ή στο δρόμο προς μέσα μετά την ολοκλήρωση του σέρβις.
Για το σκοπό αυτό λοιπόν τηλεφώνησα στον Πατσέα επροχθές και ερώτησα για τα GP.
O Πατσέας δεν είναι επίσημος AD για τη συγκεκριμένη μάρκα, είναι όμως dealer που έχει συμφωνία με την εταιρεία να την εξυπηρετεί καθότι η GP δεν έχει επίσημη παρουσία στην Ελλάδα.
Έμαθα λοιπόν ότι δεν έχει καμμία σημασία πού έχει αγοραστεί το ρολόϊ, ή αν έχει εκτελωνιστεί στην Ελλάδα.
Το ρολόϊ το παραλαμβάνει ο Πατσέας, δίνει χαρτί παραλαβής στον ιδιοκτήτη και είναι πολύ βασικό να είναι φυσικά το ρολόϊ γνήσιο.
Ετοιμάζεται τιμολόγιο εξαγωγής, φεύγει κανονικά το ρολόϊ στην Ελβετία για το σέρβις του, και μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία το ρολόϊ εισάγεται ξανά από τον Πατσέα, χωρίς κανένα δασμό, χωρίς τελωνείο, κλπ. είτε από τη μεριά των Ελληνικών τελωνειακών αρχών είτε από τη μεριά της εταιρείας courier που θα έχει αναλάβει τη μεταφορά.