Το θέμα έιναι ότι κάποια προϊόντα κάνουν τον κύκλο τους, και ότι και να κάνεις από εκεί και πέρα, δεν...............
Το να αλλάζεις συσκευασίες, στο ίδιο προϊόν, δεν προσφέρει και πολλά. Η βελτίωσή του, πάνω σε βασικές γραμμές, ναι.
Αλλά, πως να αλλάξεις έναν θρύλο ?
ή τον διατηρείς ατόφιο, και συνεχίζεις να πουλάς,
"....σαν τότε", ή βγάζεις κάτι
"παρόμοιο" με το όνομα, το βασικό σχήμα, αλλά αναβαθμισμένο σε ΟΛΟΥΣ τους τομείς.
Βασίζεσαι στην αίγλη, την πρωτοτυπία, τις καλές αναμνήσεις, και επιζητάς την αποδοχή και την αγορά, από αυτούς που ΔΕΝ ήταν στην κατάλληλη ηλικία τότε, για να αποκτήσουν το πρωτότυπο.
Βασικές αρχές. Μόνον η Fiat με το 500, η ΒΜW με το Mini, και κάποιες άλλες εταιρίες το εφαρμόζουν ?
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.