Δεν είπα ότι τότε ήταν μάρκετινγκ (μπορεί και να ταν δεν ξέρω), αλλά ότι ΤΩΡΑ μετα από τόσα χρόνια δεν είναι είναι κάτι άλλο παρά μάρκετινγκ.
Γενικώς σε κάθε κλάδο, οι εταιρείες θα προσπαθήσουν να μαρκετάρουν με κάθε τρόπο. Είτε ότι το τάδε το φοράει ο Χ, είτε ότι αυτό πρωτοχρησιμοποιήθηκε εκεί και πάει λέγοντας. Εμείς ως αγοραστές έχουμε σχεδόν την ανάγκη τέτοιων αφηγημάτων για να ταυτιστούμε με τέτοια προιόντα.
Στα ρολόγια αυτό γίνεται συνεχώς, ακόμα και σε ευτελείς κατηγορίες σε σχέση με το moonwatch. Άλλος θα πάρει το CASIO DW-5600 επειδή το 80φέυγα ήταν NASA approved και χρησιμοποιηθηκε σε αποστολές και αυτό, άλλος θα πάρει το MDV-106 επειδή το φοράει ο Bill Gates, άλλος θα πάρει το Citizen NY0040 επειδή το χρησιμοποιούσαν οι Ιταλικές ειδικές δυνάμεις κλπ.
Για κάθε προφίλ και για κάθε βαλάντιο υπάρχει και το ανάλογο μάρκετινγκ το οποίο θα σε κρατά στην καταναλωτική λούπα.