Έχουν καταντήσει αστείοι εκεί στην Ω..
Οι (μεγάλες) εταιρείες, πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε εμπορική κίνησή τους, κάνουν πολυάριθμες συσκέψεις κτλ.
Το οποίο σημαίνει, ότι έχουν ως δεδομένο την απήχηση στο αγοραστικό κοινό αυτών των limited edition (αλλιώς δεν θα το είχαν κάνει λάστιχο).
Επομένως, η ¨αστειότητα¨ όπως αναφέρεις, μετακυλίεται σε αυτούς, που είναι κολλημένοι με την μπάλα (εν προκειμένω στο moon).
Αυτό που λες προϋποθέτει πως οι εταιρίες δεν πέφτουν έξω ποτέ σ’ αυτές τις αναλύσεις, το οποίο προφανώς δεν ισχύει.
Διαβάστε και ανάμεσα στις γραμμές.
Το moon, ειναι η cash cow της Ω. Και όσο υπάρχει ενδιαφέρον, θα πουλάει.
Από την άλλη, υπάρχουν και συλλέκτες, που η συλλογή τους σε moon, πρέπει να έχει όσο το δυνατόν περισσότερα της σειράς. Επενδυτικές εκδόσεις είναι. Για λίγους. Και σε μερικά χρόνια, θα βγαίνουν στις δημοπρασίες. Με πλήρεις σειρές, με βούλες, με γραμμές, με κυκλάκια. Εκεί παίζουν τώρα. Δεν είναι βλάκες. Απομυζούν, ότι παραπάνω μπορούν. Τα έχουμε ξαναπεί.
Απλώς, η δημιουργικότητά τους είναι περιορισμένη στο να δημιουργήσουν ένα μοντελάκι που θα τραβήξει κόσμο.
Και παρά το γεγονός ότι έχουν ένα brand, υποθέτω αναγνωρίσιμο παγκοσμίως,
δεν βλέπω αντίστοιχη κινητικότητα και "δραχμοποίησή" του, όπως θεωρητικά θα έπρεπε.
Αυτή είναι η άποψή μου.