Αποστολέας Θέμα: Tudor  (Αναγνώστηκε 579783 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Petros1

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1275 στις: Αύγουστος 25, 2016, 16:09:23 μμ »
Γιώργο έναν cross σαν αυτόν τον τρίτο από δεξιά που δείχνεις στη φωτο,μου άφησε ο πατέρας μου.
Τον έχει ο αδερφός μου τώρα,του τον παραχώρησα...εμένα μου αρκούσαν τα ρολόγια του. :)
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Greg

  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5206
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1276 στις: Αύγουστος 25, 2016, 16:13:25 μμ »
... δεν σου φτάνει η αρχή ... ;;;; θες και την συνέχεια ...;;;; 8)

....εσύ να τα βλέπεις, που περιμένεις τις νέες Rolex.

Πάρε τις παλιές που είναι σίγουρες !  :)

Θεωρώ ότι μία κατασκευάστρια, εφόσον διαθέτει προϊόντα στην αγορά, έχει και την ΑΠΟΛΥΤΗ ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία τους.

Ειτε αυτό είναι αεροπλάνο, είτε απλή ξυριστική μηχανή.

Ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, να χρεώνεται ο πελάτης, που έδωσε τα χρήματά του, για αντικατάσταση, μέρους ή όλου, του οιουδήποτε εξαρτήματος, ειδικά όταν ΔΕΝ μπορεί να το έχει επηρεάσει αυτός με κάποιο αρνητικό τρόπο.

Ολοι οι κατασκευαστές, παρέχουν μία εγγύηση καλής λειτουργίας, για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα. Εξαιρούν, την φυσιολογική φθορά λόγω χρήσης, ( normal wear and tear ), ή την χρήση εκτός των ορίων.

Μπορεί να σου θέτουν κάποιους εξωφρενικούς όρους ( πχ λάδια Mobil 1, με αλλαγή ανά 2.500 χλμ, εναντι των 10.000 που ανεκοίνωνε η Mobil ), αλλά σε γενικές γραμμές, σε καλύπτουν. Εχω ζήσει και περιπτώσεις που μόνο που δεν σε έδερναν επειδή το προϊόν τους ήτανε πατάτα, αλλά υπάρχουν και οι υπόλοιποι, που είναι επαγγελματίες.

Και κάνουν και ανακλήσεις, δίνουν οδηγίες αναβάθμισης, κλπ.

Case A.

Πριν πολλά χρόνια, σε αυτοκίνητο ακριβής μάρκας, στις 2000 χλμ κατεστράφη ο δίσκος-πλατώ. Ο αντ/πος, ανεκοίνωσε ένα ποσό, πλήρους επισκευής , λέγοντας "το χαλάσατε .
Ο πελάτης ( θείος μου ), τα πήρε, και επειδή και γλώσσες μίλαγε, και οδηγάρα, και μαχητικός ήταν, επικοινώνησε με τον κατασκευαστή, που του ανεκοίνωσαν ότι η παρτίδα τάδε, ήταν προβληματική, και είναι ενήμερος ο αντ/πος για την ΔΩΡΕΑΝ επισκευή.
Μόλις το επικοινώνησε ο θείος στον αντ/πο, του έκανε τούμπες, για να μην το πεί στους άλλους, που είχαν αυτοκίνητα της αυτής παρτίδας.

Case Β.

Το 1978 ένα αγαπημένο πρόσωπο μου χάρισε ένα στυλό χρυσό 14 κ μάρκας Cross. Ηταν δικό του, και μου το χάρισε για να τον θυμάμαι. Το χρησιμοποίησα κάποια χρόνια, και μετά το αποθήκευσα, μην πάθει κάτι , μια και το πρόσωπο αυτό, απεβίωσε.
Το 1987, σε μία επιθεώρηση, γυάλισμα των ασημένιων στυλό, ( θα μου τα έκλεβαν το 1996  :'(), ανοίγω το συγκεκριμένο, και μου μένει στο χέρι. Ειχε σπάσει, το πλαστικό κάτω μέρος, ( ageing ), που κούμπωνε το καπάκι και βίδωνε το πίσω μέρος.

Με αγωνία πήγα στην αντ/πεία και ρώτησα, "μήπως μπορούμε να βρούμε ένα καπάκι ? Ειναι από χέρι και θα ήθελα να το επισκευάσω".
Η απάντηση ήταν "φυσικά κύριε, σε μια εβδομάδα θα το παραλάβετε".

Στην εβδομάδα πάω, το στυλό ήταν επισκευασμένο, είχε μάλιστα και χρυσό δακτυλίδι στο πλαστικό, και πέταξε η καρδιά μου από την χαρά.

Ρωτώ, "πόσο σας χρωστάω ?"
-"Τιποτα κύριε"
-" Μα, αφού το αλλάξατε, δεν έχει τιμή το ανταλλακτικό. ?"

Και με στέλνει
"Τα Cross κύριε, έχουν εγγύηση εφ' όρου ζωής. Κάθε αστοχία, επισκευάζεται με έξοδά μας. Και με ενημέρωσε ότι το συγκεκριμένο ήταν και μοντέλο του 1964", και αν δεν ήταν δυνατόν να επισκευαστεί, θα μου το αντικαθιστούσαν με εφάμιλλο.

Αγοράζω επι τόπου, ένα χρωμίου, για ευτελές ποσό, σαν ένδειξη ευχαριστησης.

Πάω σπίτι, και διαβάζω το χαρτάκι. Εγγύηση εφ' όρου ζωής. Δεν ρωτάμε πως και γιατί. Αν χαλάσει, το φτιάχνουμε, αν δεν παράγεται πλέον, το αντικαθιστούμε με ομοειδές.

Απο τότε, άρχισα να το ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ, και έχοντάς το μαζί μου, γλύτωσε απο την διάρρηξη.
Ειναι το τέταρτο απο αριστερά. Πλέον στην θυρίδα, αλλιώς θα έβαζα τωρινή φωτό.

Και εννοείται, ότι από τότε, έχω αγοράσει πάνω από 120-130 στυλό, εγώ έχω 10-12, και από δώρα, αλλά και ότι δώρο έκανα σε φίλους, συνεργάτες, και λοιπούς, ήταν ένα στυλό Cross. Από χρώμιο, μέχρι 18 κ. Οι ΑΡΙΣΤΟΙ ας αμοίβονται.

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

LIFETIME WARRANTY
Customer Satisfaction


We take personal pride in our products and your satisfaction is our primary concern. Should there ever be a problem, please call a Customer Service Specialist at 1-800-282-7677. Know that all our products are unquestionably guaranteed against mechanical failure: writing instruments for life, leather accessories for a full year, timepieces for two years.

Cross Writing Instruments Full Perpetual Warranty Guarantee
All Cross writing instruments and desk set penholder mechanisms are unquestionably guaranteed against mechanical failure, regardless of age.
Any Cross product or part requiring service under this warranty will be repaired or replaced when received at our factory from the consumer (postage and insurance are the responsibility of the consumer, and processing fees may apply). Any such product that is no longer in production and cannot be repaired will be replaced by a comparable Cross product.
Καλησπερα,μια ερωτηση που μπορει να απαντηθει απο την εμπειρια σας.Εχει γινει ποτε ανακληση σε ρολοι απο το εργοστασιο?
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

nicolasg

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1277 στις: Αύγουστος 25, 2016, 16:13:37 μμ »
Aνοίξτε ένα θέμα για στυλό  :)

Αν και τα καλύτερα που υπάρχουν είναι αυτά
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 25, 2016, 16:17:08 μμ από nicolasg »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147919
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1278 στις: Αύγουστος 25, 2016, 16:19:41 μμ »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Συνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38861
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1279 στις: Αύγουστος 25, 2016, 16:29:03 μμ »
Γιώργο έναν cross σαν αυτόν τον τρίτο από δεξιά που δείχνεις στη φωτο,μου άφησε ο πατέρας μου.
Τον έχει ο αδερφός μου τώρα,του τον παραχώρησα...εμένα μου αρκούσαν τα ρολόγια του. :)

Να ξέρετε λοιπόν ότι, ΟΤΙ ΠΑΘΕΙ, θα πάς και θα στον φτιάξουν.

Και δεν είναι το δωρεάν, είναι ο σεβασμός στον πελάτη, , και η πίστη στο προϊόν τους, γιατί οπως και σε εμένα, έτσι και σε εσάς, όσο το έχετε, έχετε και τον αγαπημένο σας μαζί σας.

Πολλή διαφήμιση έπεσε,  :D :D :D :D αλλά ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ  ;)
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


AntonisCh

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1280 στις: Αύγουστος 25, 2016, 17:36:42 μμ »
Aνοίξτε ένα θέμα για στυλό  :)

Αν και τα καλύτερα που υπάρχουν είναι αυτά
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Τα καλυτερα...



Message Transmitted through private satcom

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

capt-dim

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1281 στις: Αύγουστος 25, 2016, 18:34:59 μμ »
Το πρόβλημα δεν είναι ότι κάτι έπαθε, αλλά  η αντί κατάσταση όλης της μηχανής και για ποιο λόγο ,μετά υπάρχει  η καταστροφολογια


....τα θέματα είναι δυο ....

1- σταμάτησε να δουλεύει καινούργιο ρολόι με την νέα in-house μηχανή της Tudor ....

2- Τα επίσημα σέρβις της εταιρείας δεν έχουν μυρωδιά από τις καινούργιες μηχανές της εταιρείας ... Χάλασε ... άλλαξε το όλο ...  !!!!

σωστή αντιμετώπιση απο σοβαρή εταιρεία .... αφού χάλασε καινούργιο ρολόι ... μπράβο που το αλλαξαν ολόκληρο και δεν το επισκεύασαν επί μέρους ( σάμπως ξέρουν να το επισκευάσουν ...;;;;) ...  :D :D :D :D :D

τι γίνεται αν είσαι εκτός εγγυήσεις όμως ...;;;; εκεί είναι τα δύσκολα ...!!!! 1000 ευρω για καινούργια μηχανή είναι χοντρός τσαμπουκάς ...!!!! ;D ;D ;D

CAPT-DIM + Black Bay (ΕΤΑ) = LOVE FOR EVER
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147919
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1282 στις: Αύγουστος 25, 2016, 18:36:48 μμ »
Αυτο το εγραψε ο Κινεζος,να δουμε τη συνεχεια?Δε λεω οτι δεν ειναι καλες οι ΕΤΑ,αλλα σιγουρα θα προτιμησω τη νεα μηχανη  ;)
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος jiorg

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4475
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1283 στις: Αύγουστος 25, 2016, 20:07:22 μμ »
Και εισαι στο ταμειο ρε Γιωργο και θες το νεο ρολοι.
Μεχρι τι ποσο διαφορα πανω (γιατι σιγουρα ειναι και αφορμη εκτος απο πραγματικη αναγκη κοστολογιου ισως , να τσιμπησει πανω τιμη ) θα εδινες;
Ή να το θεσω αλλιως ποια διαφορα τιμης θα σε απετρεπε να παρεις το in house?
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147919
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1284 στις: Αύγουστος 25, 2016, 20:20:54 μμ »
Έχω γράψει και στο παρελθόν τη διαφορά τιμής,κάπου στα 300 ευρω
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

capt-dim

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1285 στις: Αύγουστος 26, 2016, 12:40:55 μμ »
συνέχεια ζητήσατε ... ορίστε ...!!!!



<<<Alright guys, here's an update.


 The person I spoke to was not a run of the mill sales associate at a showroom, she had introduced herself as a manager at the local RCS. I'm Korean myself so there was no language barrier. But the more I thought about it, the more I began to doubt whether I got all the facts straight from my exchange with the RCS rep. So I decided to give them a call again just now to make sure there's no confusion.


 And here is a summary of my conversation with the same rep(manager) while memory is still fresh, the giant caveat here being all of the below are true AS FAR AS THEY KNOW:


 - Yes, according to the policy that they have received, repair of Tudor in-house movements is to be done via movement replacement.
 - This policy applies not only to North Flag, but for Pelagos and Black Bay with in-house movments as well.
 - ETA-based Tudor watches are serviceable at local RCS branches, so they are not subject to this replacement policy.
 - (Again, as far as they know) this replacement policy is not a temporary exception but rather something that has been put into place.


 Okay, so they seem to be pretty sure about movement repairs being done through replacement only. And about the cost of these replacements out of warranty:


 - The cost of movement replacement that was shared before (roughly $1,300) refers to repair that is done when 50% or more of the existing movement is destroyed. They do not believe this is the cost of simple repair out of warranty, even if the entire movement must be replaced -- hinting at a tiered cost structure based on the severity of malfunction.
 - For perspective, I asked what the cost of removing 'foreign matter' from my watch out of warranty would have been. They did not have this information and said they would get back to me.


 They are going by what's been shared from corporate, so details are missing here and there. I'm not posting this with the intention of getting a bandwagon going. I just wanted to get to the bottom of how this policy affects our Tudor ownership, and perhaps hear from a few others with similar/different experience.


 I still haven't picked up my watch and the RCS rep will be contacting me, so I'll be waiting for them to confirm with their corporate regarding out of warranty replacement policies in the meantime. >>>>
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147919
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1286 στις: Αύγουστος 26, 2016, 14:58:46 μμ »
The cost of movement replacement that was shared before (roughly $1,300) refers to repair that is done when 50% or more of the existing movement is destroyed.

αν καταλαβα καλα ειναι μεγαλη ζημια
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

capt-dim

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1287 στις: Αύγουστος 28, 2016, 13:15:01 μμ »
... σας το είπα ... ότι τις τελευταίες ημέρες αισθάνομαι τυχερός που εχω αυτό το ρολόι ...  :)


friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Greg

  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 5206
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1288 στις: Αύγουστος 28, 2016, 13:33:12 μμ »
... σας το είπα ... ότι τις τελευταίες ημέρες αισθάνομαι τυχερός που εχω αυτό το ρολόι ...  :)



ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!.....
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Vagelis

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1289 στις: Αύγουστος 28, 2016, 14:23:21 μμ »
Όντως είναι πολύ ωραίο και πρωτότυπο σε σχεδιασμό το ΒΒ.
Όσοι όμως το είχαν στα φορουμ κάποια στιγμή το έβαλαν αγγελία για να πάρουν Rolex... ::)

Κι επειδη ξέρω οτι θέλεις Rolex, κοίτα να το χαρείς όσο το έχεις, γιατί το βλέπω σύντομα να μπαίνει στις αγγελίες και παίρνει τη θέση του το sd (πιστεύω ότι σου ταιριάζει περισσότερο απ'όλα)... :D
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions