....marketing δεν είναι η φωτογράφηση του προϊόντος με την κα Χ, ή τον κο Ψ.
Μarketing είναι ΟΛΕΣ οι ενέργειες, από τον σχεδιασμό του προϊόντος, μέχρι και την υποστήριξή του μετά την πώληση.
Αντιλαμβάνεσαι τις πιθανές ανάγκες, και σχεδιάζεις το Α προϊόν, ή δημιουργείς την ανάγκη για ένα Χ προϊόν.
Και όλα τα ενδιάμεσα.
Και τα αποτελέσματα δεν φαίνονται τον πρώτο μήνα. Μπορεί για να φανούν οι αδυναμίες της πολιτικής, του σχεδιασμού, του προϊόντος, κλπ. να πάρει και 2-3 χρόνια.
Φυσικά εξαρτάται από το προϊόν, και τις εκάστοτε κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες. Και προϊόν είναι και το mall, αλλά και το γιαούρτι γίδας
Θεωρώ ότι η συγκεκριμένη καταχώρηση, περνάει το μήνυμα ότι "είμαστε μοντέρνοι, ριζοσπάστες, πάμε με όλα", στοχεύοντας στον ντόρο για να υπενθυμίσουν την παρουσία τους, και να στοχεύσουν και σε κοινό που δεν εξετάζει και δεν νοιάζεται για το doesn’t match, αλλά μπορεί να αντιμετωπίζει την μάρκα ως συνέχεια της μαμάς, άρα συντήρηση / μούχλα / όλοι αυτά φοράνε.
Και η κα, δεν το διάλεξε. Της το έδωσαν. Οι στυλίστες, οι επαγγελματίες που έχουν αναλάβει την προώθηση. Και μπορεί να φωτογράφιζαν και 10 ώρες. Δεν είναι φωτό παπαράτσι ( ...έστω και στημένη
)
Η TUDOR, είναι παλιό όνομα, και κάνει ρι-λόντς, ( ...ανοίξαμε υπο νέα δ/νση, και σας περιμένουμε
), με νέα μοντέλα, νέες φόρμες, νέο πελατολόγιο.