Αποστολέας Θέμα: Tudor  (Αναγνώστηκε 579043 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gmaras

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2283
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3000 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 14:18:40 μμ »



Επίσης ο πωλητής γνωρίζει ότι ο "ψαγμενος" πελάτης, που ψάχνει με "ψειροσκοπιο" την χαμηλότερη δυνατή τιμή αποτελεί την μικρότερη μερίδα του πελατειακού του κοινού, και θεωρεί δεδομένο ότι δεν θα μπορεί να υπαρξει σταθερή σχέση με αυτό το αγοραστικό γκρουπ γιατί είναι πολύ πιθανό ότι θα τον "πουλήσει" για καποιον άλλον πωλητή που θα προσφέρει τιμή μειωμένη κατά ενα 50ρικο...Άρα μια τέτοια σχέση φαντάζει αμφίβολη..

Για αυτό και ανέφερα ότι τα αγόρασα ακριβότερα Χάρη!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Γιώργος

Αποσυνδεδεμένος escape_A3

  • Jr. Member
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3001 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 14:48:58 μμ »
Ένας τσάκαλος πωλητής που επιβιώνει χρόνια στην πιάτσα, λογικά θα έχει ορίσει κάποια στάνταρ στην πολιτική των αγοραπωλησιων του, όπως πχ το ύψος της μείωσης των αρχικών τιμών στην κάθε περίπτωση μεμονωμένα, την βαρύτητα στο είδος των πελατών που θα δοθεί (σταθεροί, περαστικοί) και πάντα σε συνάρτηση με το επιδιωκόμενο στόχο κέρδους που θα τον ικανοποιει..
Ο πωλητής δεν ειναι τόσο χαζός όσο θέλουμε "εμείς των φόρουμ" να πιστεύουμε..
Κάθε πωλητής έχει ορίσει ποιο είναι εκεινο το target group που θεωρεί ο ιδιος ότι θα του φέρει το προσδοκώμενο κέρδος και εκεί θα βασιστει...
Επίσης ο πωλητής γνωρίζει ότι ο "ψαγμενος" πελάτης, που ψάχνει με "ψειροσκοπιο" την χαμηλότερη δυνατή τιμή αποτελεί την μικρότερη μερίδα του πελατειακού του κοινού, και θεωρεί δεδομένο ότι δεν θα μπορεί να υπαρξει σταθερή σχέση με αυτό το αγοραστικό γκρουπ γιατί είναι πολύ πιθανό ότι θα τον "πουλήσει" για καποιον άλλον πωλητή που θα προσφέρει τιμή μειωμένη κατά ενα 50ρικο...Άρα μια τέτοια σχέση φαντάζει αμφίβολη..

 
Δυστυχώς δε θα βγει χαμένος. Θα τα πουλήσει  μια χαρά και σε ξένους τουρίστες.

Μιλούσα με έναν AD γνωστής εταιρίας στο κέντρο και μου έλεγε πόσο τον επηρεάζει αρνητικά που η εν λόγω εταιρία ανεβάζει τις τιμές της. Τα λόγια του ήταν: "μωρέ εντάξει, πουλάω σε ξένους και τουρίστες αλλά δεν συντηρείς μαγαζί έτσι. Πρέπει να έχεις και ντόπιους γιατί αυτοί είναι all-year-round".

Ο σωστός έμπορος καλλιεργεί σχέσεις. Το να πουλήσεις ένα αντικείμενο είναι εύκολο. Το να πουλήσεις ένα αντικείμενο και να βάλεις τις βάσεις για να πουλήσεις τα επόμενα n αντικείμενα είναι το κόλπο.

Υπάρχουν 2 ειδών πελάτες....αυτοί που αγοράζοντας ένα ρολόι, κάνουν το κέφι τους (για να μην το πω αλλιώς) και θα ξαναγοράσουν 2-3-4 ρολόγια και κοσμήματα...αυτοί κατά την γνώμη μου δεν θα έπρεπε να ''κλαίγονται'' για την έκπτωση (μεγάλε μην αγοράσεις 4ο ρολόι-αναφερόμαστε σε αντικείμενα από των τελευταίων προτεραιοτήτων- δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο θα έπρεπε να έχεις ΓΕΡΉ έκπτωση)

...και υπάρχουν και αυτοί (όπως εγώ) που θα πάρω 2-3 ακριβά ρολόγια σε βάθος 10ετιών. Και μόνο ένας τέτοιος πελάτης μπορεί να κλαίγεται, για την κατάσταση που επικρατεί με τις μηδαμινές προσφορές και την αντιμετώπισή τους από τους καταστηματάρχες, επειδή θέλει να αγοράσει κάποιο πολυπόθητο ρολόι.

Είναι απλά τα πράγματα: Απευθύνομαι σε έμπορο και σκοπεύω να κάνω εμπορική συναλλαγή (για αυτό πάω και όχι για να πιάσω γκόμενο τον πωλητή-πωλήτρια).

Αυτό που κάνω προσωπικά είναι το εξής:
λεω: θέλω να αγοράσω άμεσα το συγκεκριμένο ρολόι, έχω πάρει και άλλες προσφορές από άλλα καταστήματα (στην έρευνα που ήδη πραγματικά κάνω), ποιά είναι η καλύτερη προσφορά που θα μου κάνετε. Απλά πράγματα. Ούτε να παρακαλάω, ούτε τίποτα.
Έτσι, πολιτισμένα, πετυχαίνω εκπτώσεις άνω του 20%, χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσω όλη τη βιτρίνα για να μου κάνει καλύτερη τιμή. Όλες οι υπόλοιπες ιστορίες, που ακούω και διαβάζω για πελάτες, οι οποίοι αγοράζουν πχ. συλλεκτικό ρολόι ή ένα diver επειδή δεν έχει κάποιο diver στη συλλογή του, πραγματικά είναι για ποπ-κορν
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38846
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3002 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 15:09:59 μμ »
Λανθασμένη προσέγγιση και αντίληψη.

Ο πελάτης, που πάει να αγοράσει "ρολόι", δεν μιλάμε για Casio στην Ομόνοια, έχει τον τρόπο του, έχει άποψη, είναι κάποιου επιπέδου, και πάει σε μαγαζί με "βιτρίνα".

Ο πωλητής, είναι Υ Π Ο Χ Ρ Ε Ω Μ Ε Ν Ο Σ να τον τιμήσει. Και τον πελάτη, που έχει μπεί στο μαγαζί αυτοβούλως, δεν τον έσυραν εκεί, με επιλογή του ήρθε, τον κάνεις να αισθένεται Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Ο Σ. Τελεία.

Αν είσαι γατόνι, τον κάνεις να αισθανθεί άσχημα, αν δεν ψωνίσει. Τον κάνεις να αισθανθεί ότι κάνει λάθος που ΔΕΝ ψωνίζει, γιατί του προσφέρεις ότι καλύτερο γίνεται.

Ειχα την τύχη, να μπάινω σε μαγαζιά, και μάλιστα σε μαγαζιά που πάνε κορυφαίοι παράγοντες, και έκαναν εμένα το ταπεινό σκουλήκι, να αισθάνομαι μοναδικός και ανεπανάληπτος.

Περάστε, καθίστε, καφέ θα πάρετε, σε τι μπορούμε να σας βοηθήσουμε, κλπ.

ΕΤΣΙ κανουν οι επαγγελματίες. Οι υπόλοιποι, ..................
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος escape_A3

  • Jr. Member
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3003 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 15:37:30 μμ »
Εσείς έχετε λανθασμένη προσέγγιση και αντίληψη (επιχειρηματολογώ σε αντίθεση με εσάς), επειδή δεν αντιληφθήκατε και προσεγγίζετε λάθος - για άλλη μια φορά - κάποιο μήνυμα, που έγραψα.

Δεν ανέφερα Τ Ι Π Ο Τ Α, περί του πώς οφείλουν να συμπεριφέρονται οι πωλητές/καταστηματάρχες. Αυτό το έλαβα ως Δ Ε Δ Ο Μ Ε Ν Ο και  Α Φ Ο Ρ Α   Τ Ρ Ο Π Ο Υ Σ   Σ Υ Μ Π Ε Ρ Ι Φ Ο Ρ Α Σ και είναι άλλο κεφάλαιο συζήτησης.

-Εάν έχω Σ Υ Ν Δ Ρ Ο Μ Α και ανάγκη από κάποιον να με κάνει να αισθανθώ σημαντικός, θα ανατρέξω σε φίλους!

-Εάν δεν έχω φίλους, θα πιάσω φίλο τον πωλητή....με το  Α Ζ Η Μ Ε Ι Ω Τ Ο  φυσικά.

Όπως ανέφερα, σκοπός μου είναι να κάνω Ε Μ Π Ο Ρ Ι Κ Η  συναλλαγή, όχι φιλίες.

Εάν θέλω κάποιο Diver για τη συλλογή μου, είναι Α Σ Τ Ε Ι Ο  να γκρινιάζω, επειδή δεν μου έκαναν μεγάλη έκπτωση.

Τα περί "γατονιών"..... ΜΙΑ  είναι η αλήθεια.... το τί σκοπεύω/θέλω να αγοράσω. Τελεία.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38846
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3004 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:22:51 μμ »

-Εάν έχω Σ Υ Ν Δ Ρ Ο Μ Α και ανάγκη από κάποιον να με κάνει να αισθανθώ σημαντικός, θα ανατρέξω σε φίλους!


Εγώ, πάω σε καλά μαγαζιά και σε ψυχίατρο  :)


-Εάν δεν έχω φίλους, θα πιάσω φίλο τον πωλητή....με το  Α Ζ Η Μ Ε Ι Ω Τ Ο  φυσικά.


Εγώ, επειδή δεν με θέλει κανένας για φίλο, πήρα ...........σκυλο.  ::)


Εάν θέλω κάποιο Diver για τη συλλογή μου, είναι Α Σ Τ Ε Ι Ο  να γκρινιάζω, επειδή δεν μου έκαναν μεγάλη έκπτωση.


Μα δήλωσες ότι με την τεχνική που ακολουθείς, πετυχαίνεις εκπτώσεις άνω του 20%. Αρα, είναι αποδοτική.

Αλήθεια, τι ρολόγια κατέχεις αυτήν την εποχή ?
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος w@tcher

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1934
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3005 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:27:07 μμ »
Εγώ, επειδή δεν με θέλει κανένας για φίλο, πήρα ...........σκυλο.  ::)

Βιάστηκες. Μπορεί να κέρδιζες του Αλέξανδρου...
:D
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Απόστολος.

Αποσυνδεδεμένος ftir

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1414
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3006 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:29:35 μμ »
Γιώργο και escape, ελπίζω να καταλαβαίνετε πως έχετε και οι δύο δίκιο και δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να ανεβαίνουν οι τόνοι, ειδικά για ένα θέμα που είμαστε όλοι από την ίδια πλευρά του ποταμού.

Ως Πωλητής κι εγώ (όχι ρολογιών, αλλά πωλητής παρ' όλα αυτά) καταθέτω εδώ την επαγγελματική μου γνώση, εμπειρία και βίωμα πως ο μόνος λόγος να κατέβω στην τιμή είναι ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (εξαιρουμένης πάντα μιας ειδικής σχέσης με τον Πελάτη μου, όπου φυσικά και λογικά για την εργασία μας θα τον ευχαριστήσω).
Στην περίπτωση της αγοράς ρολογιών, μια καλή αναφορά για μένα είναι το Chrono24 όπου έχω αγοράσει και παρέχει ασφάλεια όταν αγοράζει κανείς από dealer, όχι private seller (προσοχή σε αυτό σε όσους θέλουν να το χρησιμοποιήσουν διότι είμαι παθών και ... μαθών).
Προσωπικά παίρνω την χαμηλότερη τιμή του Chrono24 ως αναφορά, όταν θέλω να διαπραγματευτώ με κάποιον πωλητή - ιδιοκτήτη καταστήματος και αναλόγως την "κουλτούρα" του καταστήματος ανταποκρίνεται εν μέρει ή όχι.

Θίγοντας το θέμα "κουλτούρα" του καταστήματος, αναφέρω ενδεικτικά την πρόσφατη εμπειρία μου από τον Kessaris όπου ο πωλητής με ύφος δύο Παππών μου εμφύσησε την κουλτούρα του καταστήματος, πως θα είναι τιμή μου να ψωνίσω ακριβά απ' αυτούς. Άρα, μην τον είδατε τον παναή. Αντίθετα η boutique του Cartier, αν και μου έκανε μηδέν έκπτωση, είχε μια αξιότιμη, αξιοπρεπή συμπεριφορά ευγενείας χωρίς καθόλου ύφος. Όλα μετράνε και φυσικά πρώτα από όλα το ίδιο το προϊόν. Προσωπικά δεν θα δίσταζα να ψωνίσω πάλι από το Chrono24 εάν η διαφορά τιμής είναι σημαντική και no hard feelings από τους εντόπιους dealers και καταστηματάρχες (που βεβαίως και αξίζουν ένα premium στην τιμή λόγω της φυσικής τους λειτουργίας)

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Φώτης (Αλούπης)

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38846
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3007 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:30:58 μμ »
Εγώ, επειδή δεν με θέλει κανένας για φίλο, πήρα ...........σκυλο.  ::)

Βιάστηκες. Μπορεί να κέρδιζες του Αλέξανδρου...
:D

Λάθος. Μελετημένη κίνηση. Του Αλέξανδρου, δεν θα ήταν φιλικός μαζί μου, εξ άλλου, ο Αλέξανδρος, θα ήθελε ένα 5513  ;D
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147886
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3008 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:36:15 μμ »
Καλό θα ήταν,να μην γίνονται αναφορές σε καταστηματα
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Alexandros00

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #3009 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:39:17 μμ »
Το εβδομήντα τοις εκατό των πωλήσεων εξαρτάται από τον πωλητή.
Είναι άλλο να είσαι πωλητής και άλλο παραγγελιοληπτης.

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38846
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3010 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:46:43 μμ »
Γιώργο και escape, ελπίζω να καταλαβαίνετε πως έχετε και οι δύο δίκιο και δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να ανεβαίνουν οι τόνοι, ειδικά για ένα θέμα που είμαστε όλοι από την ίδια πλευρά του ποταμού.

Ως Πωλητής κι εγώ (όχι ρολογιών, αλλά πωλητής παρ' όλα αυτά) καταθέτω εδώ την επαγγελματική μου γνώση, εμπειρία και βίωμα πως ο μόνος λόγος να κατέβω στην τιμή είναι ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (εξαιρουμένης πάντα μιας ειδικής σχέσης με τον Πελάτη μου, όπου φυσικά και λογικά για την εργσία μου θα τον ευχαριστήσω).
Στην περίπτωση της αγοράς ρολογιών, μια καλή αναφορά για μένα είναι το Chrono24 όπου έχω αγοράσει και παρέχει ασφάλεια όταν αγοράζει κανείς από dealer, όχι private seller (προσοχή σε αυτό σε όσους θέλουν να το χρησιμοποιήσουν διότι είμαι παθών και ... μαθών).
Προσωπικά παίρνω την χαμηλότερη τιμή του Chrono24 ως αναφορά, όταν θέλω να διαπραγματευτώ με κάποιον πωλητή - ιδιοκτήτη καταστήματος και αναλόγως την "κουλτούρα" του καταστήματος ανταποκρίνεται εν μέρει ή όχι.

Θίγοντας το θέμα "κουλτούρα" του καταστήματος, αναφέρω ενδεικτικά την πρόσφατη εμπειρία μου από τον Kessaris όπου ο πωλητής με ύφος δύο Παππών μου εμφύσησε την κουλτούρα του καταστήματος, πως θα είναι τιμή μου να ψωνίσω ακριβά απ' αυτούς. Άρα, μην τον είδατε τον παναή. Αντίθετα η boutique του Cartier, αν και μου έκανε μηδέν έκπτωση, είχε μια αξιότιμη, αξιοπρεπή συμπεριφορά ευγενείας χωρίς καθόλου ύφος. Όλα μετράνε και φυσικά πρώτα από όλα το ίδιο το προϊόν. Προσωπικά δεν θα δίσταζα να ψωνίσω πάλι από το Chrono24 εάν η διαφορά τιμής είναι σημαντική και no hard feelings στους εντόπιους dealers και καταστηματάρχες (που βεβαίως και αξίζουν ένα premium στην τιμή λόγω της φυσικής τους λειτουργίας)

Από πλευράς μου, δεν ανεβαίνει κανένας τόνος, ούτε παλαμίδα, ούτε καλαμαράκι. Σκωπτικό χιούμορ κάνω. Ειναι δηλωμένο πολλάκις απο πλευράς μου, ότι μόνον η εφορία μπορεί να με συγχίσει. Τα υπόλοιπα, ............, αν με κατανοείτε  ;)

Οι εμπειρίες σου, όπως όλων μας, είναι η ουσία. Στο ίδιο μαγαζί που ανέφερες, ο ίδιος ο ΚΚ έτρεχε από πίσω μας. Και μέσα εκεί, έιναι η οικογένειά του. Συγκυρία ? Ποιός να ξέρει !

Αλλά, επειδή έκανα και εγώ "πεζοδρόμιο" ( πωλήσεις ), πιστεύω απόλυτα ότι τον πελάτη, τον "γλυκαίνεις". Και αυτό υποστηρίζω. Αν σε μαγαζί πας με τελεσίγραφα, τόσο το βρήκα, πόσο μου το δίνετε, θα σε πετάξουν έξω και δικαίως, γιατι αμφισβητείς τον επαγγελματισμό τους.

Φυσικά κάνεις έρευνα και ξέρεις, αλλά δεν το ανακοινώνεις. Ειναι προσβλητικό. Δεν μπαίνεις στο μαγαζί του άλλου να του υποδείξεις ότι δεν είναι ικανός να πιάσει τον ανταγωνισμό.

Και ο ανταγωνισμός που λες, έχει τις εφαρμογές του ανάλογα με το αγαθό. Δεν ισχύει σε όλα τα αγαθά η αυτή μεθοδολογία. Σε πιο ανεπτυγμένες αγορές, καθορίζεται η τιμή, σαν SRP, συνιστώμενη τιμη πώλησης. Αν ο μάγκας θέλει να την μειώσει, μαζεύει "χαρτί", αν όμως τον πετύχεις στην Σαχάρα, .....θα τα σκάσεις.

Εν γένει, η αγορά είναι ένας ζωντανός οργανισμός, που αναπνέει, έχει σφυγμό, ασχέτως αν μεταβαλλονται οι ρυθμοί, αναλόγως κατάστασης.

Και οι ικανοί, προχωρούν.  :)



friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος escape_A3

  • Jr. Member
  • *
  • Μηνύματα: 55
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3011 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:48:32 μμ »


Εάν θέλω κάποιο Diver για τη συλλογή μου, είναι Α Σ Τ Ε Ι Ο  να γκρινιάζω, επειδή δεν μου έκαναν μεγάλη έκπτωση.


Μα δήλωσες ότι με την τεχνική που ακολουθείς, πετυχαίνεις εκπτώσεις άνω του 20%. Αρα, είναι αποδοτική.

Αλήθεια, τι ρολόγια κατέχεις αυτήν την εποχή ?

Πραγματικά, όμως άλλ'αντί άλλων....

Ξεκαθάρισα από την αρχή, ότι Δ Ε Ν ανήκω σε αυτή την κατηγορία πελατών....

....για τα ρολόγια, πραγματικά βαριέμαι να συνεχίσω την κουβέντα...
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος ftir

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1414
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3012 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:49:26 μμ »
Καλό θα ήταν,να μην γίνονται αναφορές σε καταστηματα

Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου το εξηγήσεις αυτό.
Δεν ανέφερα κάποια εντύπωση, καταγράφω την προσωπική μου εμπειρία και αναλαμβάνω πλήρως και προσωπικά την ευθύνη των λεγόμενων μου.
Επιπλέον, για την περίπτωση που ανέφερε ο Γιώργος (gmaras), θεωρώ πως θα ήταν πολύ χρήσιμο για την κοινότητα να γνωρίζουμε απ' ευθείας σε ποιον αναφέρεται για αποφυγή "πάση-θυσία"
(για μην πω φυσικά για λόγους αστεϊσμού καθαρά πως θα άξιζε στο εν λόγω κατάστημα να το επισκέπτεται άπαξ ημερησίως καθ' εκάστην εντεταλμένο μέλος για φτύσιμο, έτσι απλά)
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Φώτης (Αλούπης)

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147886
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3013 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:51:55 μμ »
Γιατι?Μπορεί να το πάρεις σαν διαφήμιση,καλό θα ήταν να αποφεύγουμε ονοματα
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος harolagoha

  • Master
  • ****
  • Μηνύματα: 12097
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #3014 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 16:52:15 μμ »
Αγοραστής και πωλητής την πάρτη τους κοιτάνε..Οι παπατζες που διαμειβονται αμφοτερωθεν κατά την διαπραγμάτευση της τιμής δεν βρίσκουν απήχηση σε κάποιο ή και στα δύο μέρη αν ειναι συνειδητοποιημενα..Η ευγένεια παίζει σπουδαίο ρόλο αλλά δύναται να παραμεριστεί αν επιτευχθει η προσδοκωμενη τιμη... ;D
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Παμε μονο Ελβετια...