... δεν σου φτάνει η αρχή ... ;;;; θες και την συνέχεια ...;;;;
....εσύ να τα βλέπεις, που περιμένεις τις νέες Rolex.
Πάρε τις παλιές που είναι σίγουρες !
Θεωρώ ότι μία κατασκευάστρια, εφόσον διαθέτει προϊόντα στην αγορά, έχει και την ΑΠΟΛΥΤΗ ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία τους.
Ειτε αυτό είναι αεροπλάνο, είτε απλή ξυριστική μηχανή.
Ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, να χρεώνεται ο πελάτης, που έδωσε τα χρήματά του, για αντικατάσταση, μέρους ή όλου, του οιουδήποτε εξαρτήματος, ειδικά όταν ΔΕΝ μπορεί να το έχει επηρεάσει αυτός με κάποιο αρνητικό τρόπο.
Ολοι οι κατασκευαστές, παρέχουν μία εγγύηση καλής λειτουργίας, για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα. Εξαιρούν, την φυσιολογική φθορά λόγω χρήσης, ( normal wear and tear ), ή την χρήση εκτός των ορίων.
Μπορεί να σου θέτουν κάποιους εξωφρενικούς όρους ( πχ λάδια Mobil 1, με αλλαγή ανά 2.500 χλμ, εναντι των 10.000 που ανεκοίνωνε η Mobil ), αλλά σε γενικές γραμμές, σε καλύπτουν. Εχω ζήσει και περιπτώσεις που μόνο που δεν σε έδερναν επειδή το προϊόν τους ήτανε πατάτα, αλλά υπάρχουν και οι υπόλοιποι, που είναι επαγγελματίες.
Και κάνουν και ανακλήσεις, δίνουν οδηγίες αναβάθμισης, κλπ.
Case A.Πριν πολλά χρόνια, σε αυτοκίνητο ακριβής μάρκας, στις 2000 χλμ κατεστράφη ο δίσκος-πλατώ. Ο αντ/πος, ανεκοίνωσε ένα ποσό, πλήρους επισκευής , λέγοντας "το χαλάσατε .
Ο πελάτης ( θείος μου ), τα πήρε, και επειδή και γλώσσες μίλαγε, και οδηγάρα, και μαχητικός ήταν, επικοινώνησε με τον κατασκευαστή, που του ανεκοίνωσαν ότι η παρτίδα τάδε, ήταν προβληματική,
και είναι ενήμερος ο αντ/πος για την ΔΩΡΕΑΝ επισκευή.Μόλις το επικοινώνησε ο θείος στον αντ/πο, του έκανε τούμπες, για να μην το πεί στους άλλους, που είχαν αυτοκίνητα της αυτής παρτίδας.
Case Β.Το 1978 ένα αγαπημένο πρόσωπο μου χάρισε ένα στυλό χρυσό 14 κ μάρκας Cross. Ηταν δικό του, και μου το χάρισε για να τον θυμάμαι. Το χρησιμοποίησα κάποια χρόνια,
και μετά το αποθήκευσα, μην πάθει κάτι , μια και το πρόσωπο αυτό, απεβίωσε.
Το 1987, σε μία επιθεώρηση, γυάλισμα των ασημένιων στυλό, ( θα μου τα έκλεβαν το 1996
), ανοίγω το συγκεκριμένο, και μου μένει στο χέρι. Ειχε σπάσει, το πλαστικό κάτω μέρος, ( ageing ), που κούμπωνε το καπάκι και βίδωνε το πίσω μέρος.
Με αγωνία πήγα στην αντ/πεία και ρώτησα, "μήπως μπορούμε να βρούμε ένα καπάκι ? Ειναι από χέρι και θα ήθελα να το επισκευάσω".
Η απάντηση ήταν "φυσικά κύριε, σε μια εβδομάδα θα το παραλάβετε".
Στην εβδομάδα πάω, το στυλό ήταν επισκευασμένο, είχε μάλιστα και χρυσό δακτυλίδι στο πλαστικό, και πέταξε η καρδιά μου από την χαρά.
Ρωτώ, "πόσο σας χρωστάω ?"
-"Τιποτα κύριε"
-" Μα, αφού το αλλάξατε, δεν έχει τιμή το ανταλλακτικό. ?"
Και με στέλνει
"Τα Cross κύριε, έχουν εγγύηση εφ' όρου ζωής. Κάθε αστοχία, επισκευάζεται με έξοδά μας. Και με ενημέρωσε ότι το συγκεκριμένο ήταν και μοντέλο του 1964", και αν δεν ήταν δυνατόν να επισκευαστεί, θα μου το αντικαθιστούσαν με εφάμιλλο.
Αγοράζω επι τόπου, ένα χρωμίου, για ευτελές ποσό, σαν ένδειξη ευχαριστησης.
Πάω σπίτι, και διαβάζω το χαρτάκι.
Εγγύηση εφ' όρου ζωής. Δεν ρωτάμε πως και γιατί. Αν χαλάσει, το φτιάχνουμε, αν δεν παράγεται πλέον, το αντικαθιστούμε με ομοειδές. Απο τότε, άρχισα να το ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ, και έχοντάς το μαζί μου, γλύτωσε απο την διάρρηξη.
Ειναι το τέταρτο απο αριστερά. Πλέον στην θυρίδα, αλλιώς θα έβαζα τωρινή φωτό.
Και εννοείται, ότι από τότε, έχω αγοράσει πάνω από 120-130 στυλό, εγώ έχω 10-12, και από δώρα, αλλά και ότι δώρο έκανα σε φίλους, συνεργάτες, και λοιπούς, ήταν ένα στυλό Cross. Από χρώμιο, μέχρι 18 κ.
Οι ΑΡΙΣΤΟΙ ας αμοίβονται.LIFETIME WARRANTY
Customer SatisfactionWe take personal pride in our products and your satisfaction is our primary concern. Should there ever be a problem, please call a Customer Service Specialist at 1-800-282-7677.
Know that all our products are unquestionably guaranteed against mechanical failure: writing instruments for life, leather accessories for a full year, timepieces for two years.
Cross Writing Instruments Full Perpetual Warranty Guarantee
All Cross writing instruments and desk set penholder mechanisms are unquestionably guaranteed against mechanical failure, regardless of age.Any Cross product or part requiring service under this warranty will be repaired or replaced when received at our factory from the consumer (postage and insurance are the responsibility of the consumer, and processing fees may apply). Any such product that is no longer in production and cannot be repaired will be replaced by a comparable Cross product.