Αποστολέας Θέμα: Tudor  (Αναγνώστηκε 579853 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

capt-dim

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1260 στις: Αύγουστος 21, 2016, 22:56:08 μμ »
Ρολοι που δεν δινεις για κανενα λογο, οπως πχ για να παρεις ακομα και ρολεξ.. ;D


Ρε πλάκα μου κάνεις ....!!!!! Ποιο black bay να δώσω....;;;;


Σε λίγο όπως πάει το πράγμα .... Εκεί που πάνε τα ριμαδια τα R .... και το νεφρό μου να δωσω δεν θα φτάνουν ....!!!! :-X
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147926
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1261 στις: Αύγουστος 21, 2016, 23:02:03 μμ »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Petros1

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1262 στις: Αύγουστος 21, 2016, 23:04:27 μμ »
Σε λίγο όπως πάει το πράγμα .... Εκεί που πάνε τα ριμαδια τα R .... και το νεφρό μου να δωσω δεν θα φτάνουν ....!!!! :-X
+1000
Σ αυτές τις τιμές που έχουν φτάσει πλέον,όχι δεν τ αξίζουν τα λεφτά τους.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

nicolasg

  • Επισκέπτης
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

nicolasg

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1264 στις: Αύγουστος 21, 2016, 23:56:26 μμ »
Σε λίγο όπως πάει το πράγμα .... Εκεί που πάνε τα ριμαδια τα R .... και το νεφρό μου να δωσω δεν θα φτάνουν ....!!!! :-X
+1000
Σ αυτές τις τιμές που έχουν φτάσει πλέον,όχι δεν τ αξίζουν τα λεφτά τους.
και ποια ελβετικά αξιζουν τα λεφτα τους ?
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Petros1

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1265 στις: Αύγουστος 22, 2016, 00:19:42 πμ »
και ποια ελβετικά αξιζουν τα λεφτα τους ?
Έλα ντε...
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Vagelis

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1266 στις: Αύγουστος 22, 2016, 00:21:43 πμ »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Petros1

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1267 στις: Αύγουστος 22, 2016, 00:27:51 πμ »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

capt-dim

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1268 στις: Αύγουστος 22, 2016, 15:59:11 μμ »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

capt-dim

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1269 στις: Αύγουστος 25, 2016, 13:34:23 μμ »
άρχισαν τα όργανα ....  ??? ??? ???

όποιος το έχει αποφασίσει για BB - Pelagos - North Flag ... ας βιαστεί μπας και προλάβει τις ΕΤΑ ...!!!!

διαφορετικά αν θέλει IN-HOUSE ας περιμένει καμιά 10αρια χρόνια να περάσουν οι παιδικές ασθένειες της καινούργιας μηχανής ...!!!!


<<Hey guys, a long time lurker but this is my first post here.


Last September, I purchased a North Flag from a well-known forum member takuya(shoutout!). I loved it, and I had been wearing it pretty much non-stop until this June. One day during a trip somewhere I found the watch had stopped with full power reserve -- so upon returning I took it to a local Rolex Service Center for warranty repair. Since the RSC here is not equipped to work on these newer in-house movements from Tudor, naturally my watch needed to be sent back to Swiss for inspection. That was two months ago.


Today, I've just been informed that some kind of 'foreign matter' had gotten into the movement and that the movement needed to be replaced in whole. That sounded a little excessive so I asked why the entire movement needed to be swapped out instead of cleaning -- and she informed me that the repair policy for the new in-house movements from Tudor (not just North Flag) is REPLACING THE MOVEMENT IN ITS ENTIRETY without the inspection of individual parts. Right now my watch is under warranty, but the cost of this 'fix' by movement replacement? She looked it up in the system (I could hear the keyboard presses and a distinct ENTER) and it falls between $1,250 and $1,350 (from 1.4mil to 1.5mil in KRW, my local currency). I couldn't believe what I was hearing so I asked her again whether ANY mechanical fix involving the movement, regardless of severity and affected parts, is subject to the replacement policy and her answer was yes for the Tudor in-house movements.


I asked her to confirm this again, and I also asked her what the implications would be if the watch went in for a routine overhaul out of warranty and a single defective part was found. She said the movement would likely need to be replaced, thereby adding the replacement cost to the overhaul, but also that she would need to doublecheck to make sure.


I understand Korea is not the hottest scene for the latest Tudor action so the RCS representative may have been misinformed. But could there be any truth to this? Is Tudor really serious about making us pay for movement replacements for any mechanical fix, as if these are running on a $13 Ronda quartz? I would love to hear from anyone who's had to get their in-house movement serviced by Tudor regardless of the model(Pelagos, Black Bay, Tudor, etc.).


The RSC rep is going to be calling me back in a couple of weeks with more details on this policy. If any of you can think of better questions to ask in the meantime, please also feel free to let me know. I'll post an update here when I hear from them again.>>


από το watchuseek ...
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147926
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1270 στις: Αύγουστος 25, 2016, 14:34:29 μμ »
Να μας πεις και τη συνέχεια
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

capt-dim

  • Επισκέπτης
Απ: Tudor
« Απάντηση #1271 στις: Αύγουστος 25, 2016, 14:38:09 μμ »
... δεν σου φτάνει η αρχή ... ;;;; θες και την συνέχεια ...;;;; 8)
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147926
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1272 στις: Αύγουστος 25, 2016, 14:43:28 μμ »
Το πρόβλημα δεν είναι ότι κάτι έπαθε, αλλά  η αντί κατάσταση όλης της μηχανής και για ποιο λόγο ,μετά υπάρχει  η καταστροφολογια
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38867
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1273 στις: Αύγουστος 25, 2016, 15:52:17 μμ »
... δεν σου φτάνει η αρχή ... ;;;; θες και την συνέχεια ...;;;; 8)

....εσύ να τα βλέπεις, που περιμένεις τις νέες Rolex.

Πάρε τις παλιές που είναι σίγουρες !  :)

Θεωρώ ότι μία κατασκευάστρια, εφόσον διαθέτει προϊόντα στην αγορά, έχει και την ΑΠΟΛΥΤΗ ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία τους.

Ειτε αυτό είναι αεροπλάνο, είτε απλή ξυριστική μηχανή.

Ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, να χρεώνεται ο πελάτης, που έδωσε τα χρήματά του, για αντικατάσταση, μέρους ή όλου, του οιουδήποτε εξαρτήματος, ειδικά όταν ΔΕΝ μπορεί να το έχει επηρεάσει αυτός με κάποιο αρνητικό τρόπο.

Ολοι οι κατασκευαστές, παρέχουν μία εγγύηση καλής λειτουργίας, για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα. Εξαιρούν, την φυσιολογική φθορά λόγω χρήσης, ( normal wear and tear ), ή την χρήση εκτός των ορίων.

Μπορεί να σου θέτουν κάποιους εξωφρενικούς όρους ( πχ λάδια Mobil 1, με αλλαγή ανά 2.500 χλμ, εναντι των 10.000 που ανεκοίνωνε η Mobil ), αλλά σε γενικές γραμμές, σε καλύπτουν. Εχω ζήσει και περιπτώσεις που μόνο που δεν σε έδερναν επειδή το προϊόν τους ήτανε πατάτα, αλλά υπάρχουν και οι υπόλοιποι, που είναι επαγγελματίες.

Και κάνουν και ανακλήσεις, δίνουν οδηγίες αναβάθμισης, κλπ.

Case A.

Πριν πολλά χρόνια, σε αυτοκίνητο ακριβής μάρκας, στις 2000 χλμ κατεστράφη ο δίσκος-πλατώ. Ο αντ/πος, ανεκοίνωσε ένα ποσό, πλήρους επισκευής , λέγοντας "το χαλάσατε .
Ο πελάτης ( θείος μου ), τα πήρε, και επειδή και γλώσσες μίλαγε, και οδηγάρα, και μαχητικός ήταν, επικοινώνησε με τον κατασκευαστή, που του ανεκοίνωσαν ότι η παρτίδα τάδε, ήταν προβληματική, και είναι ενήμερος ο αντ/πος για την ΔΩΡΕΑΝ επισκευή.
Μόλις το επικοινώνησε ο θείος στον αντ/πο, του έκανε τούμπες, για να μην το πεί στους άλλους, που είχαν αυτοκίνητα της αυτής παρτίδας.

Case Β.

Το 1978 ένα αγαπημένο πρόσωπο μου χάρισε ένα στυλό χρυσό 14 κ μάρκας Cross. Ηταν δικό του, και μου το χάρισε για να τον θυμάμαι. Το χρησιμοποίησα κάποια χρόνια, και μετά το αποθήκευσα, μην πάθει κάτι , μια και το πρόσωπο αυτό, απεβίωσε.
Το 1987, σε μία επιθεώρηση, γυάλισμα των ασημένιων στυλό, ( θα μου τα έκλεβαν το 1996  :'(), ανοίγω το συγκεκριμένο, και μου μένει στο χέρι. Ειχε σπάσει, το πλαστικό κάτω μέρος, ( ageing ), που κούμπωνε το καπάκι και βίδωνε το πίσω μέρος.

Με αγωνία πήγα στην αντ/πεία και ρώτησα, "μήπως μπορούμε να βρούμε ένα καπάκι ? Ειναι από χέρι και θα ήθελα να το επισκευάσω".
Η απάντηση ήταν "φυσικά κύριε, σε μια εβδομάδα θα το παραλάβετε".

Στην εβδομάδα πάω, το στυλό ήταν επισκευασμένο, είχε μάλιστα και χρυσό δακτυλίδι στο πλαστικό, και πέταξε η καρδιά μου από την χαρά.

Ρωτώ, "πόσο σας χρωστάω ?"
-"Τιποτα κύριε"
-" Μα, αφού το αλλάξατε, δεν έχει τιμή το ανταλλακτικό. ?"

Και με στέλνει
"Τα Cross κύριε, έχουν εγγύηση εφ' όρου ζωής. Κάθε αστοχία, επισκευάζεται με έξοδά μας. Και με ενημέρωσε ότι το συγκεκριμένο ήταν και μοντέλο του 1964", και αν δεν ήταν δυνατόν να επισκευαστεί, θα μου το αντικαθιστούσαν με εφάμιλλο.

Αγοράζω επι τόπου, ένα χρωμίου, για ευτελές ποσό, σαν ένδειξη ευχαριστησης.

Πάω σπίτι, και διαβάζω το χαρτάκι. Εγγύηση εφ' όρου ζωής. Δεν ρωτάμε πως και γιατί. Αν χαλάσει, το φτιάχνουμε, αν δεν παράγεται πλέον, το αντικαθιστούμε με ομοειδές.

Απο τότε, άρχισα να το ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ, και έχοντάς το μαζί μου, γλύτωσε απο την διάρρηξη.
Ειναι το τέταρτο απο αριστερά. Πλέον στην θυρίδα, αλλιώς θα έβαζα τωρινή φωτό.

Και εννοείται, ότι από τότε, έχω αγοράσει πάνω από 120-130 στυλό, εγώ έχω 10-12, και από δώρα, αλλά και ότι δώρο έκανα σε φίλους, συνεργάτες, και λοιπούς, ήταν ένα στυλό Cross. Από χρώμιο, μέχρι 18 κ. Οι ΑΡΙΣΤΟΙ ας αμοίβονται.



LIFETIME WARRANTY
Customer Satisfaction


We take personal pride in our products and your satisfaction is our primary concern. Should there ever be a problem, please call a Customer Service Specialist at 1-800-282-7677. Know that all our products are unquestionably guaranteed against mechanical failure: writing instruments for life, leather accessories for a full year, timepieces for two years.

Cross Writing Instruments Full Perpetual Warranty Guarantee
All Cross writing instruments and desk set penholder mechanisms are unquestionably guaranteed against mechanical failure, regardless of age.
Any Cross product or part requiring service under this warranty will be repaired or replaced when received at our factory from the consumer (postage and insurance are the responsibility of the consumer, and processing fees may apply). Any such product that is no longer in production and cannot be repaired will be replaced by a comparable Cross product.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 147926
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #1274 στις: Αύγουστος 25, 2016, 15:56:21 μμ »
Για αυτό είπα,  να δούμε πως θα εξελιχθεί πριν βγάλουμε το τελικό συμπέρασμα
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions