....Ένα ρολόι και μάλιστα ακριβό, δεν είναι μόνο μια συσκευή για να μας λέει την ώρα κι ας είναι εξαιρετικά κατασκευασμένη. Είναι κάτι πολύ παραπάνω, κυρίως είναι "κόσμημα" που ο κάτοχός του θέλει να το δείχνει, να λέει ιστορίες για αυτό, να καμαρώνει ή και επιδεικνύεται στους γνωστούς και φίλους γι'αυτό. Μην σας κακοφαίνεται, είναι μέσα στην ανθρώπινη φύση.
Σκεφθείτε, γιατί παίρνουν Rolex, όσοι το παίρνουν?? Για να τους λέει μόνο την ώρα και να ξέρουν ότι είναι εξαιρετικά κατασκευασμένο?? Θα μπορούσαν να πάρουν κάτι άλλο δέκα φορές φθηνότερο και να κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά, ίσως και καλύτερα.
Όχι, εκτός από αυτά, πληρώνουν ένα σκασμό λεφτά, για όσα παραπάνω γράφω.
Αν είμαστε ειλικρινείς, θα πρέπει να το παραδεχτούμε....
Ηλια δε μου κακοφαινεται καθολου,αλλα μαλλον εμενα η φυση μου δεν ειναι ανθρωπινη,γιατι αυτα που γραφεις δεν τα εχω κανει ποτε μου.
Τα ρολογια τα αγοραζω μονο για μενα και ποτε δε μιλαω γι αυτα σε φιλους και συγγενεις,ποσο μαλλον να τα επιδεικνυω.
Μονο με ενα συγγενη μου κουβεντιαζω για ρολογια καμμια φορα επειδη ειναι κι αυτος του χωρου.
Θοδωρή μάλλον είσαι η εξαίρεση στον κανόνα! Μακάρι να το νοιώθαμε όλοι μέσα μας όπως το λες, αλλά...
Συμφωνώ με τον Ηλία, όταν θα σκάσεις μερικές χιλιάδες ευρώ θες κ μία "μούρη", χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είσαι επιδειξίας.
ο "νόμος της γκόμενας" όπως τον λέω, όλα ξεκινάνε από την παιδική ηλικία κ μετά στην εφηβική γιγαντώνεται γιατί θες να εντυπωσίασεις το γυναικάκι! Αν μεγαλώνοντας ωριμάζεις κ το αποβάλεις έχει καλώς...(μεγαλώσαμε σε μια καταναλωτική εποχή)
Δες το κ πιο απλά, μη πάμε μακριά, εδώ μέσα γιατί όλοι ποστάρουμε τα ρολόγια μας; "σήμερα φόρεσα" αυτό; ε οι Ιάπωνες όσο καλοί κ αν είναι το breitling σου θα ακούσει περισσότερα επιφωνήματα από το seiko σου...
Ηλία φυσικά κ θέλουν να πουλάνε, αλλά οι Ιάπωνες σε πάρα πολλές περιπτώσεις τα προιόντα τους τα "στήνουν" βάση της δικής τους αγοράς κ μετά της παγκόσμιας, η αν θες της δικής τους κουλτούρας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα στα αυτοκίνητα που μέχρι πριν λίγα χρόνια όλα ήταν πιο μικρά σε διαστάσεις από τα αντίστοιχα πχ ευρωπαικά της ίδια κατηγορίας.
υγ. παραθέτω το παρακάτω λίνκ για όποιους θέλουν να προσεγγίσουν τον τρόπο σκέψης των ιαπώνων κ που δίνουν έμφαση, στη πρώτη γραμμή κιόλας δίνεται η απάντηση: "and more recently also applied to marketing and advertising" πχ οι ιταλοί δίνουν έμφαση στο ντιζάιν, οι ιάπωνες στο σχεδιασμό παραγωγής, ο taguchi είναι η βάση τους κ μετά όλα τάλλα έρχονται...
http://en.wikipedia.org/wiki/Taguchi_methods