...μπορεί να είναι "χάρβαλο", ήδη βρήκαν το βαρελάκι του κυρίως ελατηρίου ξεβίδωτο, και να θέλει κάποια "σφιξίματα".
Αυτά, αν η κατάσταση φθοράς, δεν είναι υπερβολική, με το σέρβις, θα μαζευτούν.
Την χρονομετρία, την κάνει η διαφυγή, αν λειτουργεί σωστά, μαζί με το τριχοειδές.
Αρκεί να μην έχει μπόσικα, και όταν ρυθμίζεται ( μηκος ελατηρίου / εύρος ταλάντωσης ) να το διατηρεί.
Αν εκεί δεν έχεις σταθερότητα, έστω και με συγκεκριμένες αποκλίσεις, δεν μπορείς να το μαζέψεις.