Το δικό μου εδώ όταν το πήρα τον περασμένο Αύγουστο, έγραψε κάποια στιγμή ο Γιώργος (Gnl1977) "...κάνε του και μία αλλαγή μπαταρίας για να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου..."
Είπα από μέσα μου τί λέει αυτός, και φυσικά δεν έκανα τίποτα. Λέω την αλήθεια.
Δυόμιση μήνες μετά το ρολόϊ άρχισε να βγάζει προειδοποίηση ότι η μπαταρία θέλει αλλαγή (ο δεπτερολεπτοδείκτης πήδαγε διπλά τα δεύτερα).
Το πάω εκεί που το πήρα, στο κατάστημα, που βέβαια είναι AD.
Λέω το και το.
Κατ'αρχάς ο sales associate που έχω εξεπλάγην, διότι τα ξέρει όλα τα μοντέλα καλά και δεν του τυχαίνει συχνά αυτό.
Τέλος πάντων μου λέει "...Δεν μπορούμε να το ανοίξουμε διότι είμαστε εξουσιοδοτημένοι και δεν έχουμε σέρβις εδώ στο κατάστημα ή αλλού, τα πάντα για GS πάνε Ιαπωνία για το οτιδήποτε..."
Πήρα κι εγώ το ρολόϊ, το πήγα σε γνωστό και εγγυημένο grey dealer που έχει resident ωρολογοποιό, και με κάποιο (αναπόφευκτα υψηλό για τη δεδομένη εργασία) κόστος άλλαξα μπαταρία.