Στην μακρά διαδρομή μου, έμαθα ότι πληρώνεις την καινοτομία, την εξειδίκευση, την μοναδικότητα, την φίρμα, την ιστορία.
Την καινοτομία την πληρώνεις μέχρι να εξαπλωθεί σε όλους. Μετά, ...................δεν είναι πλέον καινοτομία.
Την εξειδίκευση την πληρώνεις όταν κανένας άλλος δεν έχει αυτό που ζητάς. Αν το βρίσκεις και αλλού φθηνότερα γιατί να το πληρώσεις ακριβά ?
Μοναδικότητα. Ε, εντάξει, αν είναι ένα από τα 10-20-............-1821, εντάξει, τα ακουμπάς, και αμέσως μετά το πουλάς τα διπλά. Αυτο παίζει σε μερικούς.
Οι φίρμες, σε όλα τα είδη , ........πληρώνονται. Επένδυσαν στο όνομά τους, ίσως σε ποιότητα, ίσως σε ιστορικές στιγμές, ίσως σε καινοτομία, και μετά σου λένε ......"σκάστα". Εκεί, παίζονται πολλά. Το θες για πάρτη σου ? Το θές για φιγούρα ? Σκάστα.
Ιστορία. Μμμμμμμμμμμ. Δύσκολο θέμα. Επανεκδόσεις του τάδε, που το είχε ο δείνα, που έκανε το σάλτο μορτάλε φορώντας το, κλπ, κλπ.
Οταν την δεκαετία του '60-70, ήθελες χρονόμετρο ( εντάξει, προσωπικές προτιμήσεις ) και στεγανότητα, είχες λίγες επιλογές.
Τώρα, και με 20-30 - 50 Ε, βρίσκεις. Θα δώσεις χιλιάρικα ?
Τα HUBLOT, πουλαγαν και πουλάνε μοναδικότητα, και για να υπάρχουν ακόμα στην πιάτσα, κάποιοι τα αγοράζουν.
Εγώ, ............όχι .