Αποστολέας Θέμα: Το αγαπημένο μας δίκυκλο  (Αναγνώστηκε 80728 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pugman

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2738
  • Στο μεθαύριο ! ! !
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #150 στις: Φεβρουάριος 23, 2017, 00:04:57 πμ »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"
"Time you enjoy wasting, was not wasted." – John Lennon

Αποσυνδεδεμένος harolagoha

  • Master
  • ****
  • Μηνύματα: 12097
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #151 στις: Φεβρουάριος 23, 2017, 21:48:37 μμ »
Ωραια βιντεο, ευτυχως στο Ελλαντα εχουμε εναν Ιαβερη.. :(
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Παμε μονο Ελβετια...

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 347
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #152 στις: Φεβρουάριος 23, 2017, 22:58:27 μμ »
Τέτοια video θα έπρεπε να παίζουν νυχθημερόν σε εμάς...
Δεν παλεύεται η κατάσταση στους δρόμους. Είτε οδηγούμε ποδήλατο, αυτοκίνητο, γαϊδούρι, νταλίκα, πατίνι η οδηγική παιδεία μας είναι ανύπαρκτη.
Και αυτό το πληρώνουμε πολύ ακριβά :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38783
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #153 στις: Φεβρουάριος 23, 2017, 23:20:33 μμ »
Τέτοια video θα έπρεπε να παίζουν νυχθημερόν σε εμάς...
Δεν παλεύεται η κατάσταση στους δρόμους. Είτε οδηγούμε ποδήλατο, αυτοκίνητο, γαϊδούρι, νταλίκα, πατίνι η οδηγική παιδεία μας είναι ανύπαρκτη.
Και αυτό το πληρώνουμε πολύ ακριβά :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

...ναι, γιατί η άλλη μας παιδεία, είναι η βέλτιστη παγκοσμίως  :D :D :D

 Οδηγική παιδεία+Ελληνικός εγωϊσμός+κατάσταση Ελληνικών δρόμων / σχεδιασμός-συντήρηση-υλικά+ανικανότης χειρισμού---> Τεράστες Εθνικές απώλειες σε πολίτες, κόστη νοσηλείας, αναπηριών, υλικών καταστροφών.

Και οι αρμόδιοι υπουργοί, κομματικά εκτρώματα, συντηρούν το χάλι αυτό, από την εποχή που το να είχες "μηχανάκι", Φλορέτα, βέσπα, ζούνταπ, κλπ, εθεωρείτο αντεθνική πράξη, και απαγορευόταν η κυκλοφορία σε βασικούς δρόμους, και σε άλλες περιοχές, για συγκεκριμενα ωράρια, μέχρι και σήμερα, που "εγώ με την κούρσα προηγούμαι " . Και να τα κάνανε οι γέροι, εντάξει, εξαλείφονται σιγά-σιγά, τα κάνουν και οι νέοι.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος pugman

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2738
  • Στο μεθαύριο ! ! !
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #154 στις: Φεβρουάριος 24, 2017, 15:16:09 μμ »
 Γιώργο καλά τα λές αλλά ποιός ακούει!

ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να παρακολουθήσετε τον Ιαβέρη στα σεμινάρια που κάνει. 

Το οφείλετε σε εσας ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ!!!

sent using tapatalk

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"
"Time you enjoy wasting, was not wasted." – John Lennon

Αποσυνδεδεμένος STF

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4637
  • Vintage Omega Seamaster '69 Calibre 601
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #155 στις: Φεβρουάριος 24, 2017, 22:48:25 μμ »
Γιώργο καλά τα λές αλλά ποιός ακούει!

ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να παρακολουθήσετε τον Ιαβέρη στα σεμινάρια που κάνει. 

Το οφείλετε σε εσας ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ!!!

sent using tapatalk

Τα βίντεο που έβαλες είναι πραγματικά "μαθήματα", κυρίως για τους αυτοκινητιστές.

Μέσα στα χρόνια της κρίσης έχω ενοχληθεί έντονα από την εικόνα  τεράστιου αριθμού ανθρώπων 40+ οι οποίοι ανακάλυψαν την οικονομία του να κυκλοφορείς με δίκυκλο και στο συντριπτικό τους ποσοστό είναι άθλιοι οδηγοί και κυκλοφορούν με 0 ατομικό εξοπλισμό ασφαλείας, ούτε καν το βασικό κράνος. Έχω δει κυριολεκτικά δεκάδες φορές παπιά με 3μελής οικογένειες στο Κηφισό (ποτάμι) ακρανίοτους. Μου 'ρχεται να κατέβω και να αρχίσω στα χαστούκια τον "μπαμπά".....

Ο Ιαβέρης καλά τα λέει άλλα μιλάει στη γλώσσα των Ελλήνων, μια γλώσσα που δεν αρέσει στους.... Έλληνες.
Λέει το πολύ απλό στο κοινό του: "μα είσαι μ@λάκας αν δε φοράς κράνος" και ο Ελληνάρας ενοχλείτε γιατί ενώ είναι ακροατής του γνωρίζει πως δεν φοράει κράνος και η φρασολογία αυτή τον ενοχλεί, οπότε του φταίει ο Ιαβέρης και όχι η μ@λακία που κάνει.. Θα έπρεπε από μέσα μας να λέμε: "ναι όντως είμαστε μ@αλάκες" όταν δε το φοράμε....

Στη μοτοπαρέα μας μια βραδιά μόνο που δεν πιαστήκαμε στα χέρια καθώς οι μισοί υποστηρίζαμε το κίνημα Ιαβέρη αλλά οι άλλοι μισοί διεκδικούσαν το δικαίωμα στη μ@λακία. Το ερώτημα που έθεσα ήταν το εξής: "τι φταίω εγώ που όταν εσύ θα έχεις κάνει μ@αλακία και θα σε έχω σκοτώσει γιατί και μ@λακία έκανες και κράνος δε φόραγες;" Τι φταίω ρε καραγκιόζη που κουβαλάω το θάνατο σου γιατί εσύ διεκδικούσες το δικαίωμα σου να μην φοράς κράνος.... ΗΛΙΘΙΕ!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος pugman

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2738
  • Στο μεθαύριο ! ! !
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #156 στις: Φεβρουάριος 24, 2017, 23:16:49 μμ »
Λόγω δουλειάς είμαι πολλές ώρες στο δρόμο κ τα όσα βλέπω δεν περιγράφονται... Απο τη μία, όπως πολύ σωστά είπες, η κρίση ανάγκασε αρκετούς να στραφούν στο δίκυκλο μεταφέροντας ΚΑΙ ΕΚΕΙ όλα, ΜΑ ΟΛΑ, τα στραβά που έχουν οι οδηγοί αυτοκινήτων. Πάντως η έκρηξη της κατοχής μοτοσυκετας προηγήθηκε της κρίσης μιά κ υπήρξε χρήμα που κυκλοφόρησε κ ο Έλληνας ήθελε να κάνει τη μόστρα του, πως να το κάνουμε... ΜΟΝΟ γι'αυτό ζεί.. για το θεαθήναι...
Επίσης η εξέλιξη της κατασκευής, της εργονομίας, της γεωμετρίας κ άλλων χαρακτηριστικών έκαναν το δίκυκλο ευκολοδήγητο απο τον καθένα. Δεν χρειαζόταν ιδιαίτερες ικανότητες για να καβαλήσεις μια 750 ή κ 1000 ( είσαι "κάποιος" κ δεν επιτρέπεται κάτι "κατώτερο" ).   Αυτό βέβαια μέχρι την πρώτη "στραβή" όπου μοιραία θα γίνει η "ζημιά" διότι δίχως εμπειρία, μα κυρίως ΔΙΧΩΣ ΜΥΑΛΌ τα επακόλουθα  είναι αναμενόμενα.

Είναι πολλές οι φορές που τα τελευταία 3 χρόνια σκέφτηκα να την πουλήσω με όλα όσα βλέπω. Απο την άλλη δεν μπορώ... 27 χρόνια είναι αυτά... Φυσικά η σύζυγος μεσ'την τρελή χαρά κ μόνο στη σκέψη της πώλησης!

sent using tapatalk

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"
"Time you enjoy wasting, was not wasted." – John Lennon

Αποσυνδεδεμένος STF

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4637
  • Vintage Omega Seamaster '69 Calibre 601
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #157 στις: Φεβρουάριος 24, 2017, 23:22:36 μμ »
Ωραία κουβέντα, θα την ολοκληρώσουμε αύριο. Είμαι σε διαδικασία πώλησης της δικής μου όχι γιατί το θέλω αλλά γιατί πρέπει και άρχισα να γλυκοκοιτάω 250άρια των 1000€... 20 ετίας!  :D
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38783
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #158 στις: Φεβρουάριος 24, 2017, 23:25:35 μμ »
...είναι θέμα κουλτούρας, καθαρά.

Απο το 1980 και μέχρι το 1987, έκανα διακοπές, στον τότε παράδεισο της Μάνης, Καρδαμυλη-Στούπα, κλπ.

Πολλοί Γερμανοί, με ΒΜW, βαλίτσες κλπ, και έρχονταν ντυμένοι σαν αστακοί.

Τις πρώτες ημέρες, παρά την ζέστη, μιλάμε πάντα για Ιούλιο-Αυγουστο, ντυνόντουσαν κανονικά για τις γύρω βόλτες και τα μπάνια.

Μετά από 3-4 μέρες, "έπιαναν το κόλπο", και από ιππότες με πανοπλίες, κυκλοφορούσαν με σαγιονάρα και μαγιό, σαν όλους τους άλλους.

Μήπως μας ψέκαζαν από τότε ?  ??? 
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38783
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #159 στις: Φεβρουάριος 24, 2017, 23:26:58 μμ »
Ωραία κουβέντα, θα την ολοκληρώσουμε αύριο. Είμαι σε διαδικασία πώλησης της δικής μου όχι γιατί το θέλω αλλά γιατί πρέπει και άρχισα να γλυκοκοιτάω 250άρια των 1000€... 20 ετίας!  :D

...αυτό θέλω να καταλάβω πως εξηγείται !
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


gavromitsos

  • Επισκέπτης
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #160 στις: Φεβρουάριος 24, 2017, 23:34:46 μμ »
Φιλε Στεφανε, καλα τα λες. Οπως και ο Ιαβερης. Ποιος τον ακουει ομως. Ο Ελληναρας, ο ξερολας? Αυτος που λαδωσε για διπλωμα?
Αγαπητοι φιλοι, γλυτωσα σημερα στο τσακ, το ατυχημα. Με το αμαξι ημουν. 50 μετρα παρακατω απο το σπιτι μου.
Υπαρχει διπλη στροφη, με παρατεταμενο S. Ορατοτητα μηδεν, λογο βραχων. Ο δρομος με διπλη διαχωριστικη, φρεσκοβαμμενη.
Εγω στην λωριδα μου, με την υπερβολικη ταχυτητα, των 30 χλμ.  :D Το Α3 ερχετε με χιλια, πατωντας εξω απο την γραμμη του.
Μαζευτηκα δεξια, και μολις προλαβα να κρυφτω, απο τον πισω φορτηγατζη. Αυτος ηταν μιαμιση λωριδα εξω.
Διπλη ατυχια μου δηλαδη, ο ενας απο τους δυο, θα με καθαριζε.  Σταθηκα ομως τυχερος.
Μα τοσο μαλ@@@@κες οδηγοι. :'(
Δυστηχως, ο αουντακιας, ειναι κολλητος μου. Ηρθε μετα για καφε. Δεν του ειπα τιποτα, απλα επιβεβαιωσα την αποψη μου.
Μια φορα ταξιδεψα μαζι του, σαν συνοδηγος. Κακος οδηγος, αν και ηταν επαγγελματιας. Δεν ξαναμπηκα στο αμαξι του.
Εδω και 25 χρονια, παρατησα και τις μηχανες.  Αφου τα ειδα ολα πλεον. 
Μεγαλωσα με αυτες, αν και για χρονια ειχα μηχανη, παντα τις φοβομουν. Και περισοτερο δε, τους υπολοιπους οδηγους.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος pugman

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2738
  • Στο μεθαύριο ! ! !
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #161 στις: Φεβρουάριος 24, 2017, 23:37:26 μμ »
Για την καλοκαιρινή ενδυμασία τσακώθξκα άσχημα με συνάδελφο επαγγελματία οδηγό κ δικυκλιστή.

Κράνος, μπουφάν, γάντια, ΧΕΙΜΩΝΑ - ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΑΚΟΜΑ Κ ΜΕ ΚΑΥΣΩΝΑ! Κάποιες φορές κ προστατευτικές  καλύψεις γονάτων - καλαμιών

sent using tapatalk

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"
"Time you enjoy wasting, was not wasted." – John Lennon

Αποσυνδεδεμένος harolagoha

  • Master
  • ****
  • Μηνύματα: 12097
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #162 στις: Φεβρουάριος 25, 2017, 11:34:57 πμ »
Ωραία κουβέντα, θα την ολοκληρώσουμε αύριο. Είμαι σε διαδικασία πώλησης της δικής μου όχι γιατί το θέλω αλλά γιατί πρέπει και άρχισα να γλυκοκοιτάω 250άρια των 1000€... 20 ετίας!  :D

...αυτό θέλω να καταλάβω πως εξηγείται !

Και γω πουλησα την 1000αρα και πηρα ενα αυτοματο 250αρι honda foresight του 2002 και εχω βρει την υγεια μου!!!! Καιω ενα 5ευρο στα 100 χλμ και η ευκολια γκαζακι-φρενακι ειναι ονειρο!! Τον καιρο του ηταν πολυ μπροστα, εχει συνδυασμενη πεδηση μπρος-πισω και γενικα τα χαρακτηριστικα του και η εν ολω αξιοπιστια του ειναι ποιημα! ;D
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Παμε μονο Ελβετια...

Αποσυνδεδεμένος STF

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4637
  • Vintage Omega Seamaster '69 Calibre 601
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #163 στις: Φεβρουάριος 25, 2017, 13:30:07 μμ »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος pugman

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2738
  • Στο μεθαύριο ! ! !
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #164 στις: Μάρτιος 01, 2017, 23:29:21 μμ »
Άρειος Πάγος: Τα μηχανάκια που κινούνται ανάμεσα στις λωρίδες φταίνε σε περίπτωση ατυχήματος

Σύμφωνα με τον Άρειο Πάγο, μόνο οι οδηγοί των δικύκλων (μηχανάκια) που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας ευθύνονται για πιθανό τροχαίο συμβάν και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται μέσα στο χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας.


Το Ανώτατο Πολιτικό Δικαστήριο το απασχόλησε υπόθεση γυναίκας οδηγού μηχανής η οποία κινήτο επί της διαχωριστικής γραμμής του δρόμου και επιχείρησε να περάσει μεταξύ αυτοκίνητου και νταλίκας 18,5 μέτρων, με αποτέλεσμα να σφηνωθεί και να πέσει στο οδόστρωμα, όπου της πάτησε το αριστερό χέρι η νταλίκα.

Η οδηγός είχε πέσει σε μποτιλιάρισμα  πάνω αερογέφυρα (μονής κυκλοφορίας) και ενώ ήταν στο σημείο της κατωφέρειας, δηλαδή προς το τέλος της αερογέφυρας, όλα τα αυτοκίνητα εκινούντο με πολύ μικρή ταχύτητα, σχεδόν σημειωτόν.

Σε κάποια χρονική στιγμή τα αυτοκίνητα είχαν σχεδόν ακινητοποιηθεί λόγω του μποτιλιαρίσματος και ενώ μπροστά της  υπήρχε ένα ΙΧ αυτοκίνητο και στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας, ήταν μια νταλίκα μήκους 18,5 μέτρων περίπου, η οδηγός της μηχανής επιχείρησε, «ανεπίτρεπτα, παράνομα και αντικανονικά εν όψει του ότι στο σημείο εκείνο της οδού η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται μόνο σε στοίχους», όπως αναφέρει η αρεοπαγιτική απόφαση, να περάσει ανάμεσα στα δύο αυτά οχήματα, προκειμένου «να προπορευθεί και εν τέλει να διανύσει όσο μεγαλύτερη απόσταση μπορούσε επί της οδού».

Στην προσπάθειά της αυτή όμως, λόγω «του ελαχίστου διαθεσίμου χώρου μεταξύ των δύο οχημάτων αλλά και λόγω αδέξιου χειρισμού της η μοτοσυκλέτα     προσέκρουσε αρχικά στην πίσω αριστερή πλευρά του   ΙΧ  αυτοκινήτου και στη συνέχεια παρεξέκλινε ελαφρώς αριστερά, λόγω της αντίστασης που συνάντησε κατά την   πρόσκρουσή της στο   αυτοκίνητο, προς το ευρισκόμενο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του φορτηγό, που εν τω μεταξύ ξεκινούσε, ύστερα από   προσωρινή (λόγω πυκνής κίνησης) ακινητοποίησή του, με αποτέλεσμα κυριολεκτικά να εγκλωβιστεί – σφηνώσει η μοτοσυκλέτα μεταξύ των δύο αυτών οχημάτων (φορτηγού και ΙΧ αυτοκινήτου)».

Η οδηγός της μηχανής έπεσε στο οδόστρωμα μεταξύ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά    στο αριστερό της χέρι «λόγω της διέλευσης από πάνω του πίσω δεξιού τροχού του με χαμηλή ταχύτητα, κινουμένης  νταλίκας» και να   προκληθούν υλικές ζημιές στη μοτοσυκλέτα.

Κατόπιν αυτών η οδηγός προσέφυγε δικαστικά κατά του ιδιοκτήτη της νταλίκας για την αποκατάσταση της ζημιάς που έπαθε η  μηχανή της (την  είχε μισή – μισή με τον αδελφό της), κ.λπ. Όμως, στο Εφετείο του Πειραιά έχασε την δικαστική μάχη και άσκησε αναίρεση κατά της απόφαση αυτής στον Άρειο Πάγο, όπου όχι μόνο την έχασε και πάλι, αλλά της επιδικάστηκαν και δικαστικά έξοδα 2.700 ευρώ.

Οι αρεοπαγίτες, απέρριψαν ως αβάσιμη την αίτηση αναίρεσής της, καθώς την θεώρησαν «αποκλειστικά υπαίτια του   ατυχήματος και της   πρόκλησης του σοβαρού τραυματισμού της και των υλικών ζημιών της μοτοσυκλέτας που οδηγούσε».

Και αυτό γιατί:

«1) ως μέσος συνετός οδηγός όφειλε και μπορούσε να συμμορφωθεί με την υπάρχουσα επί του οδοστρώματος διαγράμμιση που υπεδείκνυε κίνηση οχημάτων σε στοίχους, πλην όμως εκείνη δεν ασκούσε τον έλεγχο και την εποπτεία του οχήματός της ώστε να δύναται σε κάθε στιγμή να εκτελέσει τους απαιτούμενους χειρισμούς (άρθρο 19 ΚΟΚ),

2) επιχείρησε να διενεργήσει παράνομα, αντικανονικά και ανέλεγκτα προσπέραση επί της διακεκομμένης διαχωριστικής γραμμής των λωρίδων κυκλοφορίας, δεν εκινείτο μέσα στα όρια μιας λωρίδας κυκλοφορίας (άρθρο 16 παρ. 3 ΚΟΚ) και

3) εν γένει δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή της, δημιουργώντας έτσι κινδύνους ως προς την κυκλοφορία των οχημάτων και εν γένει των λοιπών χρηστών της οδού (άρθρο 12 ΚΟΚ)».

Σε άλλο σημείο οι αρεοπαγίτες αναφέρουν ότι «η  οδική συμπεριφορά της, που αποκλειστικά είχε ως αποτέλεσμα την πρόκληση του   τροχαίου ατυχήματος και τον αποτόκων αυτού συνεπειών, του οδηγού του φορτηγού    μη βαρυνομένου με συνυπαιτιότητα αφού αυτός εκινείτο σταθερά εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του και μάλιστα, αναγκαστικά λόγω της πυκνής κυκλοφορίας, με ελαχίστη ταχύτητα».

Μάλιστα, υπογραμμίζεται στην απόφαση του Αρείου Πάγου ότι το γεγονός ότι η νταλίκα ήταν στην αριστερή αντί της δεξιάς λωρίδας του οδοστρώματος (παράβαση άρθρου 17 του ΚΟΚ) «δεν θεμελιώνει αυτή καθεαυτή υπαιτιότητα του οδηγού αυτής».



http://www.bikerspirit.net/main/%CE%ACreios-pagos-ta-mixanakia-poy-kinoyntai-anamesa-stis-lorides-ftaine-se-periptosi-atyximatos/?erp_from=106528
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"
"Time you enjoy wasting, was not wasted." – John Lennon