Στεφανε το πηρε φιλαρακι μου στο πρασινακι του, γυρω στο 7αρι του βγηκε...Ρετρο λουκ με γλυκο κινητηρα 700cc, περιμενω λιγο να το στρωσει για να το καβαλησω..Αλλα αυτο ειναι ειτε για αμετανοητους εργενηδες ή σκασμενους παντρεμενους για να μην βαζουν δικαβαλο
Το συγκεκριμένο είναι το τρικύλινδρο 850cc και είναι.... ΠΥΡΑΥΛΟΣ!
Τιμή κοντά στις 10.000€
Η γυναίκα μου πάντως το λάτρεψε επίσης!
Τρικύλινδρο ! Ακούγεται παράξενο στους μη γνωρίζοντες, αλλά στον σχεδιασμό μηχανών, είναι πολλοί οι παράγοντες που λαμβάνονται υπ' όψιν.
Μονοκύλινδρο 850, θα είχε κραδασμούς, και μη ομαλή παροχή ισχύος, ογκο, βάρος πιστονιού, αρα χαμηλότερες περιστροφές, τεράστιο βολάν.
Δικύλινδρο, περίπου τα ίδια, με μικρότερα βάρη πιστονιών, πιο ομαλή παροχή ισχύος, μικρότερο βολάν,
Τρικύλινδρο, καλή κατανομή παροχής ισχύος, μικρότερα έμβολα, μεγαλύτερες περιστροφές, ακόμα μικρότερο βολάν και όγκο.
Τετρακύλινδρο, βελτιωμένα όλα τα παραπάνω, αλλά μεγαλύτερο μήκος, πολυπλοκότητα, και αναλογικά βάρος.
Πόσο θέλουμε να αρπάζει ? Περισσότεροι κύλινδροι, μικρότερο βολάν.
Πόσο ομαλή λειτουργία. Τα ίδια.
Μικρότερο κόστος ? Κόβουμε έναν κύλινδρο.
Σε αυτά τα κυβικά, και μέχρι τα χίλια, φαίνεται ότι οι τρικύλινδροι επικρατουν, και λόγω ομαλότητας, αλλά και λόγω λιγότερων εξαρτημάτων-βάρους-πολυπλοκότητας-τριβών.