Αποστολέας Θέμα: Το αγαπημένο μας δίκυκλο  (Αναγνώστηκε 80795 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος STF

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4637
  • Vintage Omega Seamaster '69 Calibre 601
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #165 στις: Μάρτιος 02, 2017, 15:45:59 μμ »
Η κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα ονομάζεται διήθηση. Δυστυχώς για τη γυναίκα αυτή είναι η νομοθεσία στη χώρα μας και με βάσει αυτό λειτουργεί το δικαστήριο. Άλλο σενάριο θα ήταν απίθανο και απορώ που το κυνήγησε.

Παρ' όλα αυτά πρόσφατα η διήθηση αρχίζει σε κάποιες χώρες και εφαρμόζεται νόμιμα πειραματικά:

http://bikeit.gr/articles/reportaz/7872-reportaz-2016-parisi-nomimi-diithisi-dokimastika-gia-4-xronia.html
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος STF

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4637
  • Vintage Omega Seamaster '69 Calibre 601
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #166 στις: Μάρτιος 09, 2017, 01:09:19 πμ »
Μισή ώρα συνύπαρξης με αυτή τη κούκλα -μέσα κι έξω- για test ride

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 09, 2017, 01:13:49 πμ από STF »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος harolagoha

  • Master
  • ****
  • Μηνύματα: 12097
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #167 στις: Μάρτιος 09, 2017, 08:50:06 πμ »
Στεφανε το πηρε φιλαρακι μου στο πρασινακι του, γυρω στο 7αρι του βγηκε...Ρετρο λουκ με γλυκο κινητηρα 700cc, περιμενω λιγο να το στρωσει για να το καβαλησω..Αλλα αυτο ειναι ειτε για αμετανοητους εργενηδες ή σκασμενους παντρεμενους για να μην βαζουν δικαβαλο :D :D
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Παμε μονο Ελβετια...

Αποσυνδεδεμένος STF

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4637
  • Vintage Omega Seamaster '69 Calibre 601
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #168 στις: Μάρτιος 11, 2017, 00:30:37 πμ »
Στεφανε το πηρε φιλαρακι μου στο πρασινακι του, γυρω στο 7αρι του βγηκε...Ρετρο λουκ με γλυκο κινητηρα 700cc, περιμενω λιγο να το στρωσει για να το καβαλησω..Αλλα αυτο ειναι ειτε για αμετανοητους εργενηδες ή σκασμενους παντρεμενους για να μην βαζουν δικαβαλο :D :D

Το συγκεκριμένο είναι το τρικύλινδρο 850cc και είναι.... ΠΥΡΑΥΛΟΣ!

Τιμή κοντά στις 10.000€

Η γυναίκα μου πάντως το λάτρεψε επίσης!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38800
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #169 στις: Μάρτιος 11, 2017, 00:46:55 πμ »
Στεφανε το πηρε φιλαρακι μου στο πρασινακι του, γυρω στο 7αρι του βγηκε...Ρετρο λουκ με γλυκο κινητηρα 700cc, περιμενω λιγο να το στρωσει για να το καβαλησω..Αλλα αυτο ειναι ειτε για αμετανοητους εργενηδες ή σκασμενους παντρεμενους για να μην βαζουν δικαβαλο :D :D

Το συγκεκριμένο είναι το τρικύλινδρο 850cc και είναι.... ΠΥΡΑΥΛΟΣ!

Τιμή κοντά στις 10.000€

Η γυναίκα μου πάντως το λάτρεψε επίσης!

Τρικύλινδρο ! Ακούγεται παράξενο στους μη γνωρίζοντες, αλλά στον σχεδιασμό μηχανών, είναι πολλοί οι παράγοντες που λαμβάνονται υπ' όψιν.

Μονοκύλινδρο 850, θα είχε κραδασμούς, και μη ομαλή παροχή ισχύος, ογκο, βάρος πιστονιού, αρα χαμηλότερες περιστροφές, τεράστιο βολάν.
Δικύλινδρο, περίπου τα ίδια, με μικρότερα βάρη πιστονιών, πιο ομαλή παροχή ισχύος, μικρότερο βολάν,
Τρικύλινδρο, καλή κατανομή παροχής ισχύος, μικρότερα έμβολα, μεγαλύτερες περιστροφές, ακόμα μικρότερο βολάν και όγκο.
Τετρακύλινδρο, βελτιωμένα όλα τα παραπάνω, αλλά μεγαλύτερο μήκος, πολυπλοκότητα, και αναλογικά βάρος.

Πόσο θέλουμε να αρπάζει ? Περισσότεροι κύλινδροι, μικρότερο βολάν.
Πόσο ομαλή λειτουργία. Τα ίδια.
Μικρότερο κόστος ? Κόβουμε έναν κύλινδρο.

Σε αυτά τα κυβικά, και μέχρι τα χίλια, φαίνεται ότι οι τρικύλινδροι επικρατουν, και λόγω ομαλότητας, αλλά και λόγω λιγότερων εξαρτημάτων-βάρους-πολυπλοκότητας-τριβών.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος STF

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4637
  • Vintage Omega Seamaster '69 Calibre 601
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #170 στις: Μάρτιος 11, 2017, 01:05:58 πμ »
Στεφανε το πηρε φιλαρακι μου στο πρασινακι του, γυρω στο 7αρι του βγηκε...Ρετρο λουκ με γλυκο κινητηρα 700cc, περιμενω λιγο να το στρωσει για να το καβαλησω..Αλλα αυτο ειναι ειτε για αμετανοητους εργενηδες ή σκασμενους παντρεμενους για να μην βαζουν δικαβαλο :D :D

Το συγκεκριμένο είναι το τρικύλινδρο 850cc και είναι.... ΠΥΡΑΥΛΟΣ!

Τιμή κοντά στις 10.000€

Η γυναίκα μου πάντως το λάτρεψε επίσης!

Τρικύλινδρο ! Ακούγεται παράξενο στους μη γνωρίζοντες, αλλά στον σχεδιασμό μηχανών, είναι πολλοί οι παράγοντες που λαμβάνονται υπ' όψιν.

Μονοκύλινδρο 850, θα είχε κραδασμούς, και μη ομαλή παροχή ισχύος, ογκο, βάρος πιστονιού, αρα χαμηλότερες περιστροφές, τεράστιο βολάν.
Δικύλινδρο, περίπου τα ίδια, με μικρότερα βάρη πιστονιών, πιο ομαλή παροχή ισχύος, μικρότερο βολάν,
Τρικύλινδρο, καλή κατανομή παροχής ισχύος, μικρότερα έμβολα, μεγαλύτερες περιστροφές, ακόμα μικρότερο βολάν και όγκο.
Τετρακύλινδρο, βελτιωμένα όλα τα παραπάνω, αλλά μεγαλύτερο μήκος, πολυπλοκότητα, και αναλογικά βάρος.

Πόσο θέλουμε να αρπάζει ? Περισσότεροι κύλινδροι, μικρότερο βολάν.
Πόσο ομαλή λειτουργία. Τα ίδια.
Μικρότερο κόστος ? Κόβουμε έναν κύλινδρο.

Σε αυτά τα κυβικά, και μέχρι τα χίλια, φαίνεται ότι οι τρικύλινδροι επικρατουν, και λόγω ομαλότητας, αλλά και λόγω λιγότερων εξαρτημάτων-βάρους-πολυπλοκότητας-τριβών.

Αυτή η πανέμορφη ρετρό μηχανή είναι η απόδειξη -για άλλη μία φορά- πως η Yamaha είναι η πιο τολμηρή εταιρεία τουλάχιστον από τις Ιαπωνικές. Φοράει Vintage κουστούμι αλλά από κάτω κρύβεται ένα σπορ πλαίσιο με εξαιρετικές αναρτήσεις και ένας κινητήρας με ένα σωρό ηλεκτρονικά καλούδια με 3 θέσεις για το Traction Control (0, 1 και 2) και 3 θέσεις χαρτογράφησης του κινητήρα (στανταρ, Α και Β). Αν τολμήσεις και βάλεις στη θέση 0 το traction control και στη θέση Α την χαρτογράφηση απλά έχεις ένα αχαλίνωτο τέρας. Είχα πολλά χρόνια να αισθανθώ έτσι!
Εγώ τη δούλεψα κυρίως με το TC στη θέση "1" και τον κινητήρα στη θέση "στάνταρ" (δηλ. στις μεσαίες επιλογές) και πάλι κατάπινε τα μέτρα με χαρακτηριστική ευκολία.

Αυτή η μηχανή δεν είναι ένα χρηστικό εργαλείο, έχει φτιαχτεί μόνο για απόλαυση!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος harolagoha

  • Master
  • ****
  • Μηνύματα: 12097
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #171 στις: Μάρτιος 11, 2017, 01:17:25 πμ »
Θυμαμαι οταν πρωτο-οδηγησα το 3κυλινδρο χιλιαρι (1050) tiger της triumph το 2008...Ζωγραφιζε με το παραμικρο στο δρομο, ροπιαζε απο χαμηλα και συναμα στροφαριζε σα τρελο..Υπεροχο εργαλειο..
Τα 3κυλινδρα συνδυαζουν τις αρετες των 2κυλινδρων και 4κυλινδρων αλλα λιγες εταιρειες γενικα επελεγαν ν'ασχοληθουν μαζι τους...
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Παμε μονο Ελβετια...

Αποσυνδεδεμένος STF

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4637
  • Vintage Omega Seamaster '69 Calibre 601
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #172 στις: Μάρτιος 11, 2017, 01:26:04 πμ »
Είχα οδηγήσει το τρικύλινδρο ST SPRINT 1050 της Triumph, υπέροχος και γραμμικός, φτιαγμένο για άπειρα ακούραστα χιλιόμετρα ταξιδιού.

Αυτός ο Yamaha 850 είναι όμως πολύ καλύτερος, πολλοί μιλάνε για έναν από τους καλύτερους κινητήρες μέχρι σήμερα στη κατηγορία των 900cc. Μπορείς να τον οδηγήσεις σαν ένα ευκολόχρηστο παπί και μόλις περιστρέψεις λίγο πιο γρήγορα τον δεξί καρπό να ξαφνιάσεις πολλά supersport μοντέλα! Δηλώνω ενθουσιασμένος,
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

gavromitsos

  • Επισκέπτης
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #173 στις: Μάρτιος 11, 2017, 08:24:46 πμ »
Πολυ ωραιο εργαλειο.  Μια βολτα μαζι της, θα ηταν αξεχαστη εμπειρια.
Συνηθως στα εργοστασια, τα τρικυλινδρα, τα λενε 3=6. Μισος κομμενος εξακυλινδρος δηλαδη.
(για αποφυγη κραδασμων)
Η τελευταια μου βολτα με μηχανη, γυρω στο 86.  Με μια syzuki RGV 250cc.
Μετρησα την Κατεχακη αναποδα,  :( και τερματησε αδοξα η βολτα μου.
Εκτοτε, ουτε παπι. :D
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος nostradamus

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1633
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #174 στις: Μάρτιος 11, 2017, 09:52:54 πμ »
Στέφανε αν η γιαμαχα έδινε αυτόν τον κινητήρα (detuned)  στο τενερε σου, με την ανάλογη αναβάθμιση σε περιφεριακα, δεν νομίζω ότι θα υπήρχε άλλο διτροχο καλύτερο από αυτό.

Τα tracer είναι διαφορετικού προσανατολισμου. Ένα σοβαρό on-OFF λείπει.

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος STF

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4637
  • Vintage Omega Seamaster '69 Calibre 601
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #175 στις: Μάρτιος 11, 2017, 11:18:00 πμ »
Στέφανε αν η γιαμαχα έδινε αυτόν τον κινητήρα (detuned)  στο τενερε σου, με την ανάλογη αναβάθμιση σε περιφεριακα, δεν νομίζω ότι θα υπήρχε άλλο διτροχο καλύτερο από αυτό.

Τα tracer είναι διαφορετικού προσανατολισμου. Ένα σοβαρό on-OFF λείπει.

Ο αντικαταστάτης της μηχανής μου είναι στα σκαριά και λέγεται πως θα δοθεί στην αγορά στο τέλος του έτους. Σήμερα έχει τον κωδικό Τ7 που προέρχεται από τη λέξη Tenere και τον κινητήρα της που θα είναι ένας MT07, δηλαδή ο γνωστός δικύλινδρος των 700cc.

Νομίζω πως ο χαρακτήρας του δικύλινδρου ταιριάζει περισσότερο σε μια τέτοια μηχανή. Υπάρχει μεγάλη αγωνία στους φίλους των mega-on/off καθώς ουσιαστικά θα είναι ο 2ος εκπρόσωπος της Ιαπωνίας στη κατηγορία μετά το Honda Africa Twin, με την προσδοκία να έχει ακόμη πιο σπορ χαρακτηριστικά και να είναι πιο ελαφριά.



friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος jiorg

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4470
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #176 στις: Μάρτιος 11, 2017, 12:12:58 μμ »
Σαφως και δε μπορουμε να αμφισβητισουμε τη yamaha, αλλα για οποιους λογους και αν εγινε, η χρησιμοποιηση του minarelli 660 στο τελευταιο tenere, το οποιο θεωρω απο τα καλυτερα-ομορφοτερα Off- on  ειναι τουλαχιστον αυτογκολ.
Ενα δικυλινδρο με ιπποδυναμη γυρω στους 60+ ιππους θα ηταν killer.
Τωρα στο προσταγμα των καιρων, αν αληθευουν οι πληροφοριες του Στεφανου στρεφεται στα 3κυλινδρα.
Θετικο θα ειναι
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος STF

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4637
  • Vintage Omega Seamaster '69 Calibre 601
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #177 στις: Μάρτιος 11, 2017, 12:46:21 μμ »
Σαφως και δε μπορουμε να αμφισβητισουμε τη yamaha, αλλα για οποιους λογους και αν εγινε, η χρησιμοποιηση του minarelli 660 στο τελευταιο tenere, το οποιο θεωρω απο τα καλυτερα-ομορφοτερα Off- on  ειναι τουλαχιστον αυτογκολ.
Ενα δικυλινδρο με ιπποδυναμη γυρω στους 60+ ιππους θα ηταν killer.
Τωρα στο προσταγμα των καιρων, αν αληθευουν οι πληροφοριες του Στεφανου στρεφεται στα 3κυλινδρα
.
Θετικο θα ειναι

Γράφω πως το νέο Tenere με την κωδική ονομασία -ως σήμερα- Τ7 θα φοράει τον 2-κύλινδρο ΜΤ07 των 70 ίππων.
Με άλλα λόγια, ελαφρύς και τέλειος για την κατηγορία On/off που μάλλον όπως γράφεις θα είναι περισσότερο off παρά on! Μακάρι!

O 3-κύλινδρος MT09 θα μπορούσε μια χαρά να αντικαταστήσει στο μέλλον το δικύλινδρο 1200άρι Super Tenere του οποίου ο χαρακτήρας είναι περισσότερο ασφάλτινα ταξιδιωτικός. Αυτό όμως είναι μια απλή πρόβλεψη και δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση ούτε στο προσκήνιο ούτε στο παρασκήνιο. Άλλωστε ο 1200αρης πιστεύω πως έχει πορεία ακόμη μπροστά του τουλάχιστον για μια 2ετία!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2017, 12:50:08 μμ από STF »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος harolagoha

  • Master
  • ****
  • Μηνύματα: 12097
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #178 στις: Μάρτιος 11, 2017, 13:41:00 μμ »
Για off καλυτερη επιλογη απο 2κυλινδρο συνολο δεν υπαρχει, αποψη μου παντα..Το μονοκυλινδρο εχει πολλους κραδασμους και κουραζει απο ενα σημειο και μετα..Αυτο που δεν μπορεσα να χωνεψω ποτε ειναι η μοδα με τον 17αρη τροχο σε ΟΝ-off μηχανες..Βλεπεις εναν μπογο να πατανε σε δυο ροδιτσες..Τουλαχιστον 19 μπροστα, να μπορει να πατησει και σε λιγο χωμα βρε παιδι μου..Ο "ηλεκτρικος" 1200αρης της yanaha πιστευω ειναι μια χαρα γι αυτο που θελει να περασει για το μεγαλο ον-οφ της: ηρεμια και χαλαρη οδηγηση, γι'αυτο και το στησιμο της δεν εναι τοσο "σκληρο" οπως το αντιστοιχο της triump στην ιδια κατηγορια...Για να εβαζε τον 900αρη του tracer θα πρεπει να του "μεταλλαξει" την χαρτογραφηση και ισως το αποτελεσμα να μην ηταν το επιθυμητο...Παντως βλεπω ωρες-ωρες τον κορυφαιο της κατηγοριας ktm1290 και κατι παθαινω
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Παμε μονο Ελβετια...

Αποσυνδεδεμένος jiorg

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4470
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #179 στις: Μάρτιος 11, 2017, 14:30:06 μμ »
Ναι Στεφανε δεν ειδα καλα, νομισα με τη γρηγορη αναγνωση οτι εκτος απο  απο τον 3κυλινδρο στα 900 θα εκανε  downsizing στα 700
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions