Αποστολέας Θέμα: Το αγαπημένο μας δίκυκλο  (Αναγνώστηκε 80722 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 347
    • Προφίλ
Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #495 στις: Ιανουάριος 22, 2022, 10:50:30 πμ »
Με έναν-δύο φίλους από εδώ, είχαμε συνυπάρξει κάποιες δεκαετίες πίσω, σε ένα από τα πιο τρελά & αναρχοαυτόνομα ιντερνετικά, μοτοσυκλετιστικα «καφενεία».
Τότε που τα fora ήταν σε εμβρυϊκή κατάσταση ή δεν υπήρχαν καν.
Πολλές βόλτες, πολλές πλάκες, πολλοί φίλοι & δυστυχώς και κάποιοι που «έφυγαν» πολύ νέοι. Κρίμα και άδικο να χάνεται κάποιος νέος άνθρωπος από τροχαίο…
Πολλά χιλιόμετρα, Σέρρες για track days & CSS.
Δεν ήμουν ποτέ από τους «γρήγορους» της παρέας, αλλά δεν το κυνήγησα ποτέ. Ανέκαθεν η προτεραιότητα μου ήταν η σωματική μου ακεραιότητα & το να γυρίσω όρθιος στο σπίτι μου. Οδηγούσα πάντα «αμυντικά», ειδικά μέσα στην πόλη, πράγμα που κάνω & τώρα με το αυτοκίνητο. Γιατί ακόμα πιστεύω ότι το να σκοτωθείς ή να σκοτώσεις κάποιον στο δρόμο, αποτελεί τον πιο ανόητο θάνατο.
Μετά από περίπου μία δεκαετία όπου το αυτοκίνητο είχε γίνει το κύριο μέσο μετακίνησης λόγω της δουλειάς μου, έδωσα & το τελευταίο δίτροχο που είχα κρατήσει «τιμής ένεκεν» και το κυκλοφορούσα 4-5 φορές το χρόνο, απλά για να θυμάμαι πως είναι οι δύο τροχοί. Μία κουκλίστικη κόκκινη Vespa. Με 10.000χλμ. σε…10 χρόνια !!!
Η οδήγηση της μηχανής με βοήθησε απίστευτα στο θέμα του συνεχούς  ελέγχου  του δρόμου & στο να έχω αναπτύξει «μαντικές» ικανότητες για την επερχόμενη μαλακία. Επίσης το ότι οδηγούσα ήδη αυτοκίνητο πριν πάρω μηχανή, με είχε βοηθήσει στο να καταλάβω τη «συμπεριφορά» του αυτοκινήτου στο δρόμο και το ότι η μηχανή πολλές φορές, όντως μπορεί να είναι «αόρατη» ακόμα και για έναν προσεκτικό οδηγό αυτοκινήτου.
Να χτυπήσω ξύλο, 34 χρόνια οδηγός και αυτοκινήτου & μηχανής, δεν έχω εμπλακεί ποτέ σε σοβαρό ατύχημα. Και ελπίζω να παραμείνει έτσι η κατάσταση.
Ένας από τους χειρότερους «εχθρούς» πλέον για εμένα, είναι τα multimedia συστήματα με τα οποία είναι πλέον φορτωμένα & τα καινούργια αυτοκίνητα, αλλά και αρκετές από τις καινούργιες μηχανές. Όπου πλέον για να ανοίξεις τον κλιματισμό ή να κάνεις κάτι που το έκανες «αυτόματα» πρέπει να αρχίσεις τους χειρισμούς από τις οθόνες ή/και το τιμόνι. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην αποσπάσεις την προσοχή σου από το δρόμο, έστω για κάποια δευτερόλεπτα. Και υπό κάποιες συνθήκες, ακόμα μαι κάποια δευτερόλεπτα μπορεί να είναι αρκετά για να γίνει η στραβή.
Επίσης επιτείνεται το κυκλοφοριακό χάος, ενώ με την «έκρηξη» του delivery για τα πάντα, κυκλοφορεί στο δρόμο η Σάρα η Μάρα και το κακό συναπάντημα από άποψη προσοχής & σεβασμού στους υπόλοιπους.

Και αν σας αρέσει η ταχύτητα (σε πολλούς μας αρέσει) κάντε έναν κόπο και δώστε κάποια χρήματα παραπάνω & ανεβείτε στις Σέρρες. Για track days που νομίζω πλέον γίνονται σχετικά πιο συχνά και για μηχανές και για αυτοκίνητα. Βελτιωθείτε σε έναν χώρο με ασύλληπτα μεγαλύτερη ασφάλεια από όσο ο δρόμος και σε βάθος χρόνου θα δείτε ότι θα κάνετε «απόσβεση» και στα χρήματα σας και στις ώρες που έχετε περάσει εκεί μέσα. Δεν ξέρω αν κάνουν αντίστοιχες εκδηλώσεις & στα Μέγαρα.

Και να καταθέσω και μία εμπειρία που μου έδειξε τις πραγματικές διαστάσεις της Γρηγόρης οδήγησης. Όταν είχαμε ανέβει στις Σέρρες, την πρώτη φορά για το CSS (California Superbike School) για μαθήματα ασφαλούς & σωστής οδήγησης (μην ψαρώνετε με το superbike, απευθύνεται σε όλους τους τύπους Street μηχανών) ήταν στην παρέα και 3-4 παιδιά που ήταν οι πολύ γρήγοροι της παρέας. Σε κάθε βόλτα εξαφανιζόντουσαν μπροστά & οι υπόλοιποι αγκομαχούσαμε από πίσω. Ήταν σοκαριστικό να βλέπεις 3-4 παιδιά (άσχετα από την παρέα) που ήταν αγωνιζόμενοι στο Ελληνικό πρωτάθλημα SS, να τους προσπερνάν στις Σέρρες σα να είναι…σταματημένοι. Εκεί φάνηκε η χαοτική διαφορά μεταξύ του «γρήγορου χομπίστα» που χαροπάλευε σε κάθε βόλτα και του ανθρώπου που είχε αφιερώσει σωστά χρόνο & χρήμα στην οδήγηση.
Και βέβαια το άλλο σοκ ήταν ο «εκπαιδευτής» που αφενός έστριβε & σου έδειχνε με το ένα χέρι τις «γραμμές»



και αφετέρου έστριβε και ταυτόχρονα σημείωνε σε αυτές τις ταινίες που είναι στο ρεζερβουάρ, σχόλια για την οδήγηση σου, για να σου κάνει μετά το debrief.




Τι ήθελα να πω; Το ξέχασα. Απλά άρχισα να γράφω :)

Να προσέχετε στο δρόμο & τον εαυτό σας & τους δικούς σας & τους άλλους. Μακάρι να μη θρηνούσαμε κανέναν νεκρό στην άσφαλτο…


Sent from my iPhone using Tapatalk
friendly
1
funny
0
like
7
wow
1
Members reacted friendly:
Giuseppe Busso,
No reactions
Members reacted like:
Spyoly,SAn,pugman,WasteG8,jo.sa,hill,Μανώλης,
Members reacted wow:
STF,

Αποσυνδεδεμένος pugman

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2738
  • Στο μεθαύριο ! ! !
    • Προφίλ
friendly
0
funny
0
like
3
wow
0
No reactions
No reactions
Members reacted like:
Spyoly,nikonian,criss6,
No reactions
"buy a Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself"
"Time you enjoy wasting, was not wasted." – John Lennon

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38781
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #497 στις: Ιανουάριος 22, 2022, 19:36:26 μμ »
Με έναν-δύο φίλους από εδώ, είχαμε συνυπάρξει κάποιες δεκαετίες πίσω, σε ένα από τα πιο τρελά & αναρχοαυτόνομα ιντερνετικά, μοτοσυκλετιστικα «καφενεία».
Τότε που τα fora ήταν σε εμβρυϊκή κατάσταση ή δεν υπήρχαν καν.
Πολλές βόλτες, πολλές πλάκες, πολλοί φίλοι & δυστυχώς και κάποιοι που «έφυγαν» πολύ νέοι. Κρίμα και άδικο να χάνεται κάποιος νέος άνθρωπος από τροχαίο…
Πολλά χιλιόμετρα, Σέρρες για track days & CSS.
Δεν ήμουν ποτέ από τους «γρήγορους» της παρέας, αλλά δεν το κυνήγησα ποτέ. Ανέκαθεν η προτεραιότητα μου ήταν η σωματική μου ακεραιότητα & το να γυρίσω όρθιος στο σπίτι μου. Οδηγούσα πάντα «αμυντικά», ειδικά μέσα στην πόλη, πράγμα που κάνω & τώρα με το αυτοκίνητο. Γιατί ακόμα πιστεύω ότι το να σκοτωθείς ή να σκοτώσεις κάποιον στο δρόμο, αποτελεί τον πιο ανόητο θάνατο.
Μετά από περίπου μία δεκαετία όπου το αυτοκίνητο είχε γίνει το κύριο μέσο μετακίνησης λόγω της δουλειάς μου, έδωσα & το τελευταίο δίτροχο που είχα κρατήσει «τιμής ένεκεν» και το κυκλοφορούσα 4-5 φορές το χρόνο, απλά για να θυμάμαι πως είναι οι δύο τροχοί. Μία κουκλίστικη κόκκινη Vespa. Με 10.000χλμ. σε…10 χρόνια !!!
Η οδήγηση της μηχανής με βοήθησε απίστευτα στο θέμα του συνεχούς  ελέγχου  του δρόμου & στο να έχω αναπτύξει «μαντικές» ικανότητες για την επερχόμενη μαλακία. Επίσης το ότι οδηγούσα ήδη αυτοκίνητο πριν πάρω μηχανή, με είχε βοηθήσει στο να καταλάβω τη «συμπεριφορά» του αυτοκινήτου στο δρόμο και το ότι η μηχανή πολλές φορές, όντως μπορεί να είναι «αόρατη» ακόμα και για έναν προσεκτικό οδηγό αυτοκινήτου.
Να χτυπήσω ξύλο, 34 χρόνια οδηγός και αυτοκινήτου & μηχανής, δεν έχω εμπλακεί ποτέ σε σοβαρό ατύχημα. Και ελπίζω να παραμείνει έτσι η κατάσταση.
Ένας από τους χειρότερους «εχθρούς» πλέον για εμένα, είναι τα multimedia συστήματα με τα οποία είναι πλέον φορτωμένα & τα καινούργια αυτοκίνητα, αλλά και αρκετές από τις καινούργιες μηχανές. Όπου πλέον για να ανοίξεις τον κλιματισμό ή να κάνεις κάτι που το έκανες «αυτόματα» πρέπει να αρχίσεις τους χειρισμούς από τις οθόνες ή/και το τιμόνι. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην αποσπάσεις την προσοχή σου από το δρόμο, έστω για κάποια δευτερόλεπτα. Και υπό κάποιες συνθήκες, ακόμα μαι κάποια δευτερόλεπτα μπορεί να είναι αρκετά για να γίνει η στραβή.
Επίσης επιτείνεται το κυκλοφοριακό χάος, ενώ με την «έκρηξη» του delivery για τα πάντα, κυκλοφορεί στο δρόμο η Σάρα η Μάρα και το κακό συναπάντημα από άποψη προσοχής & σεβασμού στους υπόλοιπους.

Και αν σας αρέσει η ταχύτητα (σε πολλούς μας αρέσει) κάντε έναν κόπο και δώστε κάποια χρήματα παραπάνω & ανεβείτε στις Σέρρες. Για track days που νομίζω πλέον γίνονται σχετικά πιο συχνά και για μηχανές και για αυτοκίνητα. Βελτιωθείτε σε έναν χώρο με ασύλληπτα μεγαλύτερη ασφάλεια από όσο ο δρόμος και σε βάθος χρόνου θα δείτε ότι θα κάνετε «απόσβεση» και στα χρήματα σας και στις ώρες που έχετε περάσει εκεί μέσα. Δεν ξέρω αν κάνουν αντίστοιχες εκδηλώσεις & στα Μέγαρα.

Και να καταθέσω και μία εμπειρία που μου έδειξε τις πραγματικές διαστάσεις της Γρηγόρης οδήγησης. Όταν είχαμε ανέβει στις Σέρρες, την πρώτη φορά για το CSS (California Superbike School) για μαθήματα ασφαλούς & σωστής οδήγησης (μην ψαρώνετε με το superbike, απευθύνεται σε όλους τους τύπους Street μηχανών) ήταν στην παρέα και 3-4 παιδιά που ήταν οι πολύ γρήγοροι της παρέας. Σε κάθε βόλτα εξαφανιζόντουσαν μπροστά & οι υπόλοιποι αγκομαχούσαμε από πίσω. Ήταν σοκαριστικό να βλέπεις 3-4 παιδιά (άσχετα από την παρέα) που ήταν αγωνιζόμενοι στο Ελληνικό πρωτάθλημα SS, να τους προσπερνάν στις Σέρρες σα να είναι…σταματημένοι. Εκεί φάνηκε η χαοτική διαφορά μεταξύ του «γρήγορου χομπίστα» που χαροπάλευε σε κάθε βόλτα και του ανθρώπου που είχε αφιερώσει σωστά χρόνο & χρήμα στην οδήγηση.
Και βέβαια το άλλο σοκ ήταν ο «εκπαιδευτής» που αφενός έστριβε & σου έδειχνε με το ένα χέρι τις «γραμμές»

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

και αφετέρου έστριβε και ταυτόχρονα σημείωνε σε αυτές τις ταινίες που είναι στο ρεζερβουάρ, σχόλια για την οδήγηση σου, για να σου κάνει μετά το debrief.

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)


Τι ήθελα να πω; Το ξέχασα. Απλά άρχισα να γράφω :)

Να προσέχετε στο δρόμο & τον εαυτό σας & τους δικούς σας & τους άλλους. Μακάρι να μη θρηνούσαμε κανέναν νεκρό στην άσφαλτο…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Κάπως έτσι ήμουν και εγώ !

Πρώτο δίτροχο ( μηχανοκίνητο ) το SOLEX φίλου. Να "κάνω" ? λέγαμε  ;D

Μετά, πάλι φίλων, Honda 50 cc 5 τάχυτα, κάτι βέσπες 3-τάχυτες, και μετά, ........άστα.

10 +, φίλοι και γνωστοί της περιοχής , δύο μάλιστα μαζί. Ο ένας, μόλις ανάρρωνε από άλλο τροχαίο , του είπε ο άλλος, "ελα μωρέ, τι θα πάθεις, μια βόλτα να ξεσκάσουμε". Πήγαν παραλιακή δικάβαλο, και έφυγαν μαζί.  :(

Οι δύο τροχοί, θέλουν ντύσιμο, και ελεύθερο δρόμο. Αμα δίπλα σου κυκλοφορούν ..........αυτοκίνητα, με αυτά τα ζώα που οδηγούν, άσε, πάω και με το μετρό.  :-[
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 38781
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #498 στις: Ιανουάριος 22, 2022, 19:51:10 μμ »


Από τη την 10-ετία του '70, στην Αγγλία είχαν παρόμοια σπότς.

Think once, think twice, think bike !

Μόνον όποιος έχει εμπειρία από δίτροχα, μπορεί να κατανοήσει και να "προσέξει" όταν οδηγεί κάτι άλλο. Ολοι οι υπόλοιποι, ....χαμπάρι.

Από την άλλη, όπως ανέφερε ο @exDIVER600
 
......................
Ένας από τους χειρότερους «εχθρούς» πλέον για εμένα, είναι τα multimedia συστήματα με τα οποία είναι πλέον φορτωμένα & τα καινούργια αυτοκίνητα, αλλά και αρκετές από τις καινούργιες μηχανές. Όπου πλέον για να ανοίξεις τον κλιματισμό ή να κάνεις κάτι που το έκανες «αυτόματα» πρέπει να αρχίσεις τους χειρισμούς από τις οθόνες ή/και το τιμόνι. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην αποσπάσεις την προσοχή σου από το δρόμο, έστω για κάποια δευτερόλεπτα. Και υπό κάποιες συνθήκες, ακόμα μαι κάποια δευτερόλεπτα μπορεί να είναι αρκετά για να γίνει η στραβή.
Επίσης επιτείνεται το κυκλοφοριακό χάος, ενώ με την «έκρηξη» του delivery για τα πάντα, κυκλοφορεί στο δρόμο η Σάρα η Μάρα και το κακό συναπάντημα από άποψη προσοχής & σεβασμού στους υπόλοιπους.
................

Να προσθέσω και τις μουσικές, τους κλιματισμούς ( κλειστά τζάμια ), και τα τηλέφωνα, που πλέον δεν έχεις καμμιά επαφή με τον δρόμο.

Εχω αποφύγει σίγουρα ατυχήματα, επειδή ΑΚΟΥΓΑ.

Στην μία περίπτωση, θα πέρναγε ο μηχανή από την μία πόρτα, θα με έπαιρνε μαζί , και θα βγαίναμε από την άλλη.  :-[

Ο μηχανόβιος, θα είχε αποφοιτήσει από την σχολή τσίρκου, εκεινη με το κανονι  ::)

Με το ξεκινάω από την διασταύρωση, πριν το μισό μέτρο, άκουσα το στριγγλισμα της επιτάχυνσης, από αριστερά, ενω δεν υπήρχε τίποτα, ξαφνικά, εμφανιστηκε βλήμα εδάφους-εδάφους. Πάνω από 100+ σε 50-60 μέτρα. Από Πίνδου σε Αργυροκάστρου. Κοκκάλωσα,  ??? και πέρασε ξυστά από τον προφυλακτήρα. Ακόμα τρέμουν τα γόνατά μου.

Και το τελευταίο φαινόμενο. Ελέγχεις, βλέπεις έναν πεζό, και ξαφνικά, γίνεται πατίνι. Ειναι ΑΚΡΩΣ επικινδυνα, γιατί αυτοι που τα έχουν, νομίζουν ότι κάθονται στον καναπέ στο σαλόνι τους.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος oikogiorgos

  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 693
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #499 στις: Ιούνιος 07, 2022, 23:51:10 μμ »
Αυτό τι λέει ρε παιδιά το έχει κανένας?
Honda cb300r

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος omegasnik

  • VIP Member
  • ***
  • Μηνύματα: 3054
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #500 στις: Ιούνιος 13, 2022, 21:56:22 μμ »


Η αρχόντισσα έτοιμη για καλοκαιρινές μεγάλες βόλτες!
friendly
1
funny
0
like
3
wow
0
Members reacted friendly:
micraSport,
No reactions
Members reacted like:
hill,micraSport,pugman,
No reactions
OMegasNik Ο ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΩΝ!
είμαι ακόμη εδώ!

Αποσυνδεδεμένος Voodooman

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 320
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #501 στις: Ιούνιος 14, 2022, 12:47:55 μμ »
Οδήγησα το πρώτο μου μηχανάκι στα 12, ένα Yamaha Chappy. Ο πατέρας μου δεν μου αγόραζε σχεδόν ποτέ παιχνίδια και δεν μου έκανε δώρα, αλλά ήταν από τους πρώτους που μου πήρε υπολογιστή και μηχανάκι. Τα καλοκαίρια λοιπόν ήμουν το μόνο παιδάκι που είχε μηχανάκι στο εξοχικό. Παρόλα αυτά δεν αποπειράθηκα ποτέ να κάνω σούζα, να τρέξω, να κάνω φιγούρα.
Με το που έγινα 18 και έβγαλα δίπλωμα, μου ξαναπαίρνει ένα Yamaha town mate 50 για την πόλη. Περνάνε 3 χρόνια και μου παίρνει το Yamaha TDR. Ακόμη και τώρα δεν τον έχω ρωτήσει πώς μου έπαιρνε μηχανάκια με τόση ευκολία, την στιγμή που γινόταν έξαλλος όταν έπαιρνα παπούτσι που έκαναν 8 χιλιάδες δραχμές-λίγα χρήματα για παπούτσια τότε.



Με το παπί και το TDR έκανα τα πάντα. Πανεπιστήμιο, δύο δουλειές την ημέρα, βόλτες, εκδρομές. Συνέχισα να τα βλέπω ως εργαλεία, που με βοηθάνε να κάνω περισσότερα πράγματα σε λιγότερο χρόνο μέσα στο χάος της πόλης.
Γύρω στο '97 είδα την BMW "Funduro". Δεν ήξερα τίποτα για αυτήν, το μόνο που ήξερα ήταν πως κάποια μέρα θα την πάρω. Χρειάστηκε να φτάσουμε στο 2005 για να αγοράσω τελικά τον διάδοχό της, την F650GS. Δεν διάβασα reviews, fora, δεν ρώτησα κανέναν, απλά την πήρα, μια και ήταν η μόνη μηχανή που ήθελα.



Ακόμη είμαστε μαζί και μάλλον θα μείνουμε για πολύ ακόμη. Η φωτογραφία είναι του 2009, η μηχανή, εμφανισιακά και μηχανολογικά, ακόμη είναι απαράλλαχτη.
friendly
1
funny
0
like
6
wow
0
Members reacted friendly:
^Deadly_Sin^,
No reactions
Members reacted like:
george_,nikonian,criss6,pugman,Tangerine Dream,omegasnik,
No reactions

Αποσυνδεδεμένος jiorg

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4470
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #502 στις: Ιούνιος 14, 2022, 17:54:39 μμ »
Μπραβο φιλε μου.
Πολυ ωραια!!!
Πολλα και καλα χιλιομετρα να εχεις
friendly
0
funny
0
like
1
wow
0
No reactions
No reactions
Members reacted like:
Voodooman,
No reactions

Αποσυνδεδεμένος nikonian

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2625
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #503 στις: Ιούνιος 14, 2022, 22:34:03 μμ »
Αυτό το μηχανάκι ήταν πάντα όμορφο και ήταν ψηλό μηχανάκι, με χαμηλή σέλα. Τέλειο.


(Αφού επέζησες από αυτή την αλυσίδα στην φωτό, δεν φοβάσαι τίποτα. Υποθέτω ότι δεν την λάδωσες ποτέ, αλλά την άφηνες για το σέρβις  :D)
friendly
0
funny
1
like
0
wow
0
No reactions
Members reacted funny:
Voodooman,
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Voodooman

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 320
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #504 στις: Ιούνιος 14, 2022, 22:40:05 μμ »
Αυτό το μηχανάκι ήταν πάντα όμορφο και ήταν ψηλό μηχανάκι, με χαμηλή σέλα. Τέλειο.


(Αφού επέζησες από αυτή την αλυσίδα στην φωτό, δεν φοβάσαι τίποτα. Υποθέτω ότι δεν την λάδωσες ποτέ, αλλά την άφηνες για το σέρβις  :D)

Η φωτό τραβήχτηκε κάπου στην Εθνική Αθηνών Θεσσαλονίκης, το έφερνα από την Χίο, όταν επέστρεψα μόνιμα. Η αλυσίδα δεν είχε λαδωθεί ποτέ, στη Χίο έκανα ελάχιστα χιλιόμετρα. Όταν την είδε το συνεργείο στη Θεσσαλονίκη, μου είπε τα ίδια με εσένα! Από τότε δεν ξανασυνέβη!..
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος nikonian

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2625
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #505 στις: Ιούνιος 14, 2022, 22:44:25 μμ »
Κάθε 500-700χλμ βαλβολίνη και οδοντόβουρτσα. Έτσι έκανα 40.000χλμ με Hornet 600 και άλλα τόσα με Hornet 900 χωρίς να χρειαστεί ποτέ να μαζέψω αλυσίδα.  ;)
friendly
0
funny
0
like
0
wow
1
No reactions
No reactions
No reactions
Members reacted wow:
Voodooman,

Αποσυνδεδεμένος exDIVER600

  • Member
  • **
  • Μηνύματα: 347
    • Προφίλ
Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #506 στις: Ιούνιος 14, 2022, 23:17:32 μμ »
Αυτό το μηχανάκι ήταν πάντα όμορφο και ήταν ψηλό μηχανάκι, με χαμηλή σέλα. Τέλειο.


(Αφού επέζησες από αυτή την αλυσίδα στην φωτό, δεν φοβάσαι τίποτα. Υποθέτω ότι δεν την λάδωσες ποτέ, αλλά την άφηνες για το σέρβις  :D)
Εσω επέζησε απ´ το TDR, με την αλυσίδα θα μασούσε; Το απολύτως απαιτητικότερο μηχανάκι που είχα ever. Παλιό κλασικό δίχρονο με «μπραφ» απ´ τις 5.000 και πάνω. Σα να έμπαινε ο Αντίχριστος μέσα του ένα πράγμα.
Αλλά πολύ μπροστά από την εποχή του, να τα λέμε & αυτά. Βγήκε το TDR κα μετά από αρκετά χρόνια τα super motard…

@voοdooman να χαίρεσαι τις βόλτες με την μηχανή σου και πάντα όρθιος :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
friendly
0
funny
0
like
1
wow
0
No reactions
No reactions
Members reacted like:
Voodooman,
No reactions

Αποσυνδεδεμένος STF

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4637
  • Vintage Omega Seamaster '69 Calibre 601
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #507 στις: Ιούνιος 14, 2022, 23:19:15 μμ »
Αγαπώ τα ρολόγια και στη μικρή πορεία μου με τη βοήθεια του forum έμαθα να τα αγαπώ περισσότερο.
Υπάρχει κάτι όμως που μέσα μου αποκαλύπτει μια διαφορά... Με κάποιο θράσος μπορώ να πω ότι μπορώ να ζήσω και χωρίς ρολόγια. Δε μπορώ να ζήσω όμως χωρίς μοτοσυκλέτα... και έχουν περάσει αρκετές από τα χέρια μου στα 33 χρόνια που τις καβαλάω.

Τα 4-5 τελευταία χρόνια όμως -και καθώς νιώθω ότι οι μοτοσυκλέτες βρίσκονται στη δύση τους- έχω τη τύχη να έχω στη κατοχή μου δυο μοτοσυκλέτες εντελώς διαφορετικές, κάπως ακραίες και οι οποίες δεν εξυπηρετούν εύκολα τη καθημερινότητα αλλά... αυτό δε με εμποδίζει να τις προσαρμόζω στις ανάγκες μου.

Και υπάρχουν γιατί έχουν το μοναδικό χάρισμα να μου προσφέρουν γενναιόδωρα το χαμόγελο κολλημένο στο πρόσωπο μου.

Και οι δυο είναι σχετικά σπάνιες, ειδικά στη χώρα μας. Εύχομαι και ελπίζω να μη βρεθώ ποτέ στη θέση να τις δώσω αφού και οι δυο ήταν πραγματικά ονειρεμένες.

WR250R και NUDA900R λοιπόν. Ο νεαρός στις πρόσφατες φωτό είναι ετών 52.











friendly
0
funny
0
like
5
wow
0
No reactions
No reactions
Members reacted like:
Voodooman,Spyoly,Tangerine Dream,omegasnik,pugman,
No reactions

Αποσυνδεδεμένος P.I.T.

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 8327
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #508 στις: Ιούνιος 15, 2022, 14:42:32 μμ »
Καλορίζικο το nuda Στέφανε. Μαθαίνω ότι είναι γουάου που λένε στο χωριό μου!
friendly
0
funny
1
like
0
wow
0
No reactions
Members reacted funny:
STF,
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος stavris

  • Jr. Member
  • *
  • Μηνύματα: 127
    • Προφίλ
Απ: Το αγαπημένο μας δίκυκλο
« Απάντηση #509 στις: Ιούνιος 15, 2022, 14:47:37 μμ »
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions