Σε μια αγορα ενος οποιουδηποτε προιοντος (στην προκειμενη του ρολογιου) επιδρα η λογικη και το συναισθημα..Επομενως καποιος που θελει να πουλησει θα πρεπει να κερδισει ή την λογικη ή την καρδια ή και τα δυο του υποψηφιου αγοραστη..Η λογικη εχει συγκεκριμενη διαδικασια λειτουργιας που βασιζεται σε εμπειρικα δεδομενα και αδιαμφισβητητα πραγματικα γεγονοτα σε αντιθεση με το συναισθημα οπου εκει υπεισερχονται καθαρα υποκειμενικα κριτηρια οπως εχουν αυτα διαμορφωθει (ή και μπορει να βρισκονται ακομα σε φαση συνεχους διαπλασης) με το περασμα του χρονου με την καθημερινη ασκηση ποικιλων μορφων επιρροων (απο την κοινη συνειδηση ενος λαου το τι θεωρει ωραιο, το τι διδασκεται στο σχολειο, πως γαλουχειται γενικοτερα στις δομες μιας κοινωνιας κλπ)..
Συνεπως, εγω που θελω να πουλησω το προιον μου πρεπει με καθε τροπο να κερδισω ενα απ´τα δυο (αντικειμενικο-υποκειμενικο κριτηριο) ή και τα δυο στην καλυτερη..Μπορει να εχω πολυ καλο προιον αλλα να μην συγκινει αισθητικα/συναισθηματικα ή το αντιστροφο...Καθε εταιρεια λοιπον που εχει κερδισει την εμπιστοσυνη, την καρδια, την λογικη του πελατη, το χει κανει ειτε με αργα σταθερα βηματα (με πιστη, πεισμα και λοιπες αξιες σ´αυτο που κανει) ειτε με εκρηκτικο τροπο μεσω ισχυρης εκθεσης σε προτυπα κλπ (διαφημιστικες καμπανιες με την συμμετοχη συγχρονων ειδωλων των τεχνων, αθληματων κ.α.)
επηρεαζοντας σε βαθμο "θολωσης" της διανοιας και δημιουργωντας αμφιροπα συμπερασματα, ανερματιστα λογικης και αλληλοσυγκρουομενες συναισθηματικες εξαρσεις..
Εταιρειες οπως η ρολεξ, σεικο, πανερει, βασερον, πατεκ, σιτιζεν κλπ μπορουμε να ψυχανεμισθουμε λιγο πολυ πως η καθε μια εφτασε εκει που βρισκεται..
Τωρα για το κατα ποσο επηρεαζομαστε απ το brand name μιας εταιρειας εχει να κανει, οπως αναφερθηκε παραπανω, κατα ποσο η εταιρεια αυτη κερδισε την λογικη ή την καρδια μας..Να μην παραβλεπεται ομως οτι οση αξια πρεπει να δινεται στη λογικη αλλη τοση να δινεται και στην καρδια διοτι στη ζωη πρεπει να συνυπαρχουν εαν θελουμε πραγματικα να λεμε οτι καναμε μια επιτυχημενη αγορα για την ικανοποιηση του εαυτου μας..